  • 1. Data: 2009-12-07 13:09:05
    Temat: 500GB 2.5" Jedno USB
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Które dyski przenośne 2.5" o pojemności 500GB są podłaczane(i zasilane) przez
    jedno USB? Chce kupuć coś takiego i podłaczyć do Asusa EEE901, który ma tylko
    3 USB. Zależy mi by dysk nie zapchał mi 2 USB.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2009-12-07 13:15:53
    Temat: Re: 500GB 2.5" Jedno USB
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez jedno USB? Chce kupuć coś takiego i podłaczyć do Asusa EEE901,
    > który ma tylko 3 USB. Zależy mi by dysk nie zapchał mi 2 USB.

    Akurat lezy kolo mnie Transcend StoreJet 500GB.

    Po co mialby byc podlaczany pod dwa USB???

  • 3. Data: 2009-12-07 13:34:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    >Akurat lezy kolo mnie Transcend StoreJet 500GB.
    >
    >Po co mialby byc podlaczany pod dwa USB???

    Po prąd.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 4. Data: 2009-12-07 13:43:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Po prąd.

    Jednym nie plynie? ;)

  • 5. Data: 2009-12-07 13:45:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    >Jednym nie plynie? ;)

    Ale słyszałeś o limitach per port?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 6. Data: 2009-12-07 13:47:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adramelech" napisał:

    > Które dyski przenośne 2.5" o pojemności 500GB są podłaczane(i zasilane)
    > przez jedno USB?

    Wszystkie współczesne. Bo to, czy potrzebuje dodatkowego wspomagania
    przecież nie zależy od dysku (wszystkie są projektowane tak, aby pracować
    poprawnie przy nominalnych wartościach napięcia i prądu dostarczanego z
    pojedynczego portu USB), tylko od sprawności hosta. A z tym bywa różnie.

    > Chce kupuć coś takiego i podłaczyć do Asusa EEE901, który ma tylko
    > 3 USB. Zależy mi by dysk nie zapchał mi 2 USB.

    To czytaj odpowiedzi tylko tych, którzy mają ten model netbooka. Bo co Ci da
    informacja, że np. WD Passport działa bez problemów na jednym gnieździe z
    MSI-Wind? Zresztą, zawsze możesz dokupić kabelek USB z dodatkowym złączem
    przelotowym, nie blokującym drugiego portu.

    JoteR

  • 7. Data: 2009-12-07 13:52:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JoteR"
> [...]
    >MSI-Wind? Zresztą, zawsze możesz dokupić kabelek USB z dodatkowym złączem
    >przelotowym, nie blokującym drugiego portu.

    Ale co ci da kabelek, skoro host i tak nie daje dość prądu?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 8. Data: 2009-12-07 14:00:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mariusz Kruk" napisał:

    > Ale co ci da kabelek, skoro host i tak nie daje dość prądu?

    Port nie daje. Dwa porty dają. A pisząc "host" miałem na myśli nie tylko
    host USB, ale całego "żywiciela".

    JoteR

  • 9. Data: 2009-12-07 14:03:07
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> Odpowiedz na

    > Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    >
    > Akurat lezy kolo mnie Transcend StoreJet 500GB.
    >
    > Po co mialby byc podlaczany pod dwa USB???

    Akurat taki dysk już kupiłem i będę oddawać, bo ma kabel na 2 USB, z jednym
    nie chce ruszyć. I na komputrze normalnym i na netbooku(na zasilaczu).

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 10. Data: 2009-12-07 14:07:53
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hfj1pl$l6i$1@inews.gazeta.pl:

    > Port nie daje. Dwa porty dają. A pisząc "host" miałem na myśli nie tylko
    > host USB, ale całego "żywiciela".

    To jak kupie kabelek przelotowy, to do tego samego portu prócz dysku bedę
    mógł podpiąć np pendrajwa? I ten bedzie działać razem z dyskiem?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski