  • 1. Data: 2014-09-11 09:29:14
    Temat: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Po premierze nowego Iphona znowu wojna na grupie IOS kontra android i
    windows phone.
    Nie jestem po żadnej stronie i mam to gdzieś, ale proponowałbym nie
    wypowiadać się o produktach i systemie Appla tym którzy nigdy na oczy
    Iphona nie widzieli bo to żałosne jest. Kup sobie jeden z drugim
    Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów czy windowsów bo tak to
    nie ma sensu.
    Każdy wybiera co mu pasuje, zresztą im więcej systemów na telefon tym
    większa różnorodność.
    Amen

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-09-11 10:06:13
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: masti <g...@t...hell>

    dizel wrote:

> [...]
    > Nie jestem po żadnej stronie i mam to gdzieś, ale proponowałbym nie
    > wypowiadać się o produktach i systemie Appla tym którzy nigdy na oczy

    żałosne to jest wmawianie dyskutantom, żę czegoś nie widzieli nie mając
    o tym pojęcia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-09-11 11:51:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 09:29, dizel pisze:
> [...]
    > nie ma sensu.
    > Każdy wybiera co mu pasuje, zresztą im więcej systemów na telefon tym

    Takie czasy, wydaje się mądrość współczesnych ludzi w 90% zależy od
    wyszukiwarek internetowych.

  • 4. Data: 2014-09-11 12:33:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 11 Sep 2014 09:29:14 +0200, dizel wrote:
    > Kup sobie jeden z drugim Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów
    > czy windowsów bo tak to nie ma sensu.

    Jeśli produkt X odpadł na etapie decyzji zakupowej, to żeby to miało
    sens trzeba go jednak kupic.

    Porada roku.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2014-09-11 12:36:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    >Iphona nie widzieli bo to żałosne jest. Kup sobie jeden z drugim
    >Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów czy windowsów bo tak to

    Zaraz zaraz, nie musze kupowac aby sie dowiedziec ze:
    a) gniazda karty pamieci nie ma,
    b) jako dysku/karty pamieci do komputera (z windows) podlaczyc nie
    moge. Czy raczej moge, ale po zakupieniu aplikacji.
    c) do obslugi musze zainstalowac itunes,
    d) radia nie ma
    e) Siri jest swietne, ale nie w Polsce,
    f) obsluga glosem znosnie dziala ... ale nie w Polsce.
    itd etc ..

    Choc tak po prawdzie to wiekszosc zarzutow potwierdza sie i przy
    androidach

    >Każdy wybiera co mu pasuje, zresztą im więcej systemów na telefon tym
    >większa różnorodność.
    >Amen

    Ale czemu wmawiac ze jakis ubogi telefon jest najlepszy ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-09-11 14:04:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 11 Sep 2014 12:36:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Choc tak po prawdzie to wiekszosc zarzutow potwierdza sie i przy
    >androidach

    No właśnie

    >Ale czemu wmawiac ze jakis ubogi telefon jest najlepszy ? :-)

    Najlepszy dla danej osoby która z tego korzysta. Coś ostatnio gdzieś
    pisali że najlepszy system to ten od blackberry:) każdy lubi co
    innego.
    Może dla niektórych wymienione wyżej wady to nie wady, a są
    rekompensowane w inny sposób.
    Nie bronię tu w żaden sposób Apple ale też jestem daleki od osądów ze
    względu na to że nie miałem z produktami tej firmy styczności dlatego
    nie będę wchodził w dyskusje co jest lepsze bo nie mam porównania.
    To tak jak ze świętami które są lepsze te w grudniu czy te w kwietniu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-09-11 15:28:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-11 14:04, Użytkownik dizel napisał:

    > Nie bronię tu w żaden sposób Apple ale też jestem daleki od osądów ze
    > względu na to że nie miałem z produktami tej firmy styczności dlatego
    > nie będę wchodził w dyskusje co jest lepsze bo nie mam porównania.

    I ktoś to już skomentował.
    Po to są opisy i recenzje w prasie czy internecie żeby mądry
    człowiek mógł wybrać sprzęt pasujący mu bez kupowania i sprawdzania
    wszystkich osobiście. Ale jest oczywiście cała masa głupców którzy
    twierdzą że trzeba coś koniecznie mieć aby to ocenić.
    Boje się spytać jak tacy inteligentni inaczej wybierali swój
    pierwszy samochód. Kupowali dziesięć i zostawiali ten który
    im najbardziej pasował ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-09-12 15:28:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > Iphona nie widzieli bo to żałosne jest. Kup sobie jeden z drugim
    > Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów czy windowsów bo tak to

    E, zawsze tak bylo, odkad pamietam (cwierc wieku).
    Znaczy, wiekszosc (nie mowie ze wszyscy) wypowiadali sie na temat
    produktow Appla nie majac ich nawet w reku.
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-09-13 18:47:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
> [...]
    > wszystkich osobiście. Ale jest oczywiście cała masa głupców którzy
    > twierdzą że trzeba coś koniecznie mieć aby to ocenić.

    Bo widzisz... kartka papieru z recenzja nie zastąpi doświadczenia
    osobistego. Pewne rzeczy po prostu na papierze wyglądają tak
    samo a w użytkowaniu różnią się dramatycznie. Czasem jeden
    dodatkowy klik na jakimś denerwującym pytaniu się o coś tego
    urządzenia może skutecznie zniechęcić do niego użytkownika.
    Recenzent nie jest Tobą, nie zna Ciebie, nie może przetestować
    urządzenia pod kątem Twoich kryteriów i Twoich upodobań.
    Możesz z grubsza przesiać urządzenia pod względem kryterium
    jakie dla Ciebie dyskwalifikuje dane urządzenie ale i tak nawet taka
    strategia może doprowadzić na manowce, bo pewne kryteria
    dyskwalifikujące jedno urządzenie mogą nie być dyskwalifikujące
    dla innych urządzeń, bo jakąś rzecz się w nich robi po prostu inaczej.

    > Boje się spytać jak tacy inteligentni inaczej wybierali swój
    > pierwszy samochód. Kupowali dziesięć i zostawiali ten który
    > im najbardziej pasował ?

    Mam nadzieję, że osobiście się jednak samochodem przejechali
    zanim go kupili... Dochodzi do tego również kwestia doświadczenia:
    pierwszy samochód czy pierwszy smartfone może być mniej
    dopasowany do Twoich upodobań niż 2 czy 3...

  • 10. Data: 2014-09-13 20:03:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-13 18:47, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > dyskwalifikujące jedno urządzenie mogą nie być dyskwalifikujące
    > dla innych urządzeń, bo jakąś rzecz się w nich robi po prostu inaczej.

    Kartka nie zastąpi ale może doprowadzić do znacznego zawężenia
    zainteresowań. A twierdzenie że trzeba coś koniecznie mieć
    aby to oceniać jest domeną głupców.

> [...]
    > pierwszy samochód czy pierwszy smartfone może być mniej
    > dopasowany do Twoich upodobań niż 2 czy 3...

    Okazyjna przejażdżka przed zakupem nie powie ci jak pojazd
    zachowuje się w różnych porach roku i warunkach klimatycznych.
    Tak samo jak okazjonalne "macanie" urządzenia w sklepie
    nie pokaże jak będzie wyglądało używanie przez cały rok
    czyli słynny problem specjalnych rękawiczek do niektórych
    urządzeń. :-)