  • 1. Data: 2016-02-16 20:05:18
    Temat: Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    1.
    Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
    kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
    A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i żadne znane mi metody
    ( nie znam zadnych na PC, w odróżnieniu od laptopa) mi nie pomagają.
    Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
    komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
    działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor???

    2.
    Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???
    Uciekł mi obraz z monitora, własnie to co wyżej
    (przestawiona karta graf???)
    i nie mam dostepu do systemu....
    Pytanie :)

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-02-16 20:41:23
    Temat: Re: Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-16 o 20:05, Z_D pisze:

> [...]
    >

    > 2.
    > Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???
    > Uciekł mi obraz z monitora, własnie to co wyżej

    Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déja vu?
    Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet
    parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 3. Data: 2016-02-16 22:56:38
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na
    > monitor???

    Kombinacja klawiszy Win+P przełącza monitory.
    Może być potrzeba naciśnięcia kilka razy, albo potwierdzenia Enterem.
    Popróbuj.

    --
    Wiktor S.

  • 4. Data: 2016-02-17 10:41:37
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

    W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

    > Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

    O "déjÓ vu" nic nie wiem.

    > Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet
    > parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...
    Nie wyświetliła sie (mnie) chyba.

    Tak.

    Zamieściłem na grupie ms-news.pl.windowsxp.sprzetXP-sprzęt.Grupa nie żyje.
    Zamieściłem na grupie pl.comp.os.ms-winnt .Efekt nijaki.

    Było kilka innych odpowiedzi. Żadna w temacie.

    Zawiazała sie dyskusja o wyższości linuksa nad windows, lub odwrotnie.
    Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni słowa.
    Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

    Postanowiłem szczęścia poszukać tu.

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-02-17 10:46:34
    Od: Z_D <a...@a...pl>

> [...]

    Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni słowa.
    Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

    PS.
    _Znalazłem_taki_jedynie_slad_w_komentarzach_:

    W dniu 2016-02-13 o 22:26, JaNus pisze:
    > W dniu 2016-02-13 o 22:00, Z_D pisze:
    >(...)
    > grafiki, to zdarzyć się musiało coś całkiem innego. No bo nawet ludzie z
    > MS-tu nie są aż tak porąbani, aby dać możliwość przełączenia na kartę
    > graf. której... nie ma!

    Ale postu od JaNus już nie widać.Dziwne.
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2016-02-17 10:50:43
    Od: Z_D <a...@a...pl>

> [...]

    Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni słowa.
    Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

    Odszukałem jedynie taki slad postu od JaNus:

    W czym rzecz - nie wiem.

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-02-17 19:50:24
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-17 o 10:46, Z_D pisze:
    > W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus
    > napisal(a):
    >
    > W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus

    > O "déjÓ vu" nic nie wiem.

    Klikam w swój post, i jest w nim tak, jak napisać chciałem i to
    zrobiłem: nie żadne "Ó" (co u mnie widać jako "O z górną kreską"), lecz
    małe "a z górną kreską". Czyli to kwestia niezgodności kodowania.

> [...]
    > odwrotnie. Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni
    > słowa. Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

    To jakiś gnom sieciowy powoduje, że czasami posty z jednego serwera -
    nie są widzialne na innym. więc gdy dla kogoś temat jest ważny, to
    powinien zerkać na serwer, na którym takiej przypadłości nie ma (zbyt
    często), np w narkive. Ten temat jest też tu:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.pece
    t/iWg17aRLaVs
    - nie sprawdzałem, ale chyba są tam też wypowiedzi wnoszące rozwiązanie.

    > PS. _Znalazłem_taki_jedynie_slad_w_komentarzach_:

    > Ale postu od JaNus już nie widać.Dziwne.

    BTW.: zasygnalizuj, czy niniejszy tekst widzisz!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 8. Data: 2016-02-17 20:06:54
    Od: Z_D <a...@a...pl>

> [...]

    > Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet
    > parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...
    Nie wyświetliła sie chyba u mnie.

    Tak.Zduplikowałem.

    Zamieściłem na grupie ms-news.pl.windowsxp.sprzetXP-sprzę
    ale Grupa nie żyje.
> [...]

    > grafiki, to zdarzyć się musiało coś całkiem innego. No bo nawet ludzie z
    > MS-tu nie są aż tak porąbani, aby dać możliwość przełączenia na kartę

    A postu (całego) od JaNus już nie widać.
    Dziwne.
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2016-02-17 20:14:44
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <na2gcd$uvi$1@mx1.internetia.pl> Z_D napisal(a):

    > A postu (całego) od JaNus już nie widać.
    > Dziwne.

    Z klawiatury: Windows + p (raz,drugi,lub trzeci)

    Za uwagę wdzięczny.

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2016-02-17 20:59:09
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <na2gcd$uvi$1@mx1.internetia.pl> Z_D napisal(a):

    > A postu (całego) od JaNus już nie widać.
    > Dziwne.

    Z klawiatury: Windows + p (raz,drugi,lub trzeci)

    Inne:

    Windows – wyświetla menu Start
    Windows + Tab – wyświetla Widok zadań
    Windows + Q – wyszukiwanie w sieci i w zasobach komputera za pomocą
    asystenta Cortana (głosowo)
    Windows + S – wyszukiwanie w sieci i w zasobach komputera za pomocą
    asystenta Cortana (klawiatura)
    Windows + I – uruchamia Ustawienia w Windows 10
    Windows + A – wyświetla Centrum powiadomień
    Windows + L – blokowanie dostępu do systemu
    Windows + Ctrl + D – tworzenie nowego wirtualnego pulpitu
    Windows + Ctrl + F4 – zamyka aktualny wirtualny pulpit
    Windows + Ctrl + kursor w lewo/prawo – przełączanie między
    wirtualnymi pulpitami
    Windows + kursor w lewo/prawo/góra/dół – asystent przypinania
    aktywnych okien aplikacji na pulpicie
    Windows + H – udostępnianie zawartości (jeśli aplikacja obsługuje
    tę funkcję)
    Windows + K – podłączanie bezprzewodowego wyświetlacza lub
    urządzeń audio
    Windows + X – wyświetla menu kontekstowe w menu Start
    Windows + G – uruchamia pasek gier (tworzenie zrzutów ekranu,
    rejestrowanie filmów z rozgrywki, itp.)
    Windows + D – pokazuje Pulpit
    Windows + E – uruchamia Eksplorator Windows
    Windows + Spacja – przełączanie między językiem wprowadzania
    (jeśli jest zainstalowany dodatkowy język)
    Windows + Shift + kursor w lewo/prawo – przenosi bieżące okno
    aplikacji na inny monitor
    Windows + 1, 2, 3, … - uruchamia aplikacje przypięte do paska
    zadań według kolejności
    Windows + R – polecenie Uruchom
    Windows + P – wyświetlanie ekranu na innym wyświetlaczu/duplikowanie
    ekranu/rozszerzenie ekranu (tylko w konfiguracjach z większą liczbą monitorów)
    Alt + Tab – przełączanie między oknami aplikacji
    Alt + Spacja – przywracanie/minimalizowanie/maksymalizacja/przenosz
    enie
    okna aplikacji.
    Alt + F4 – zamyka aktywną aplikację lub wyświetla okno dialogowe Zasilanie,
    jeśli wyświetlony jest wyłącznie pulpit Windows 10

    Za uwagę wdzięczny.

    --
    Pozdr. Z_D

    ---