  • 1. Data: 2013-11-27 04:01:46
    Temat: Re: Zaginarka do blachy
    Od: gary <g...@g...pl>

    W dniu 2013-11-27 13:01, Robert Wańkowski pisze:

    > Nie prościej zadzwonić?
    > Gdybyś podał jeszcze grubość blachy.
    >
    > Robert
    No fakt, ja wiem :)
    blacha jakieś o,2 mm lakierowana.
    Problem w tym że krawędź 6 mm jest już zagięta na 90 stopni
    trzeba ją wyprostować i w tym samym miejscu zagiąć 90 stopni w
    przeciwnym kierunku, no i trzeba to zrobić estetycznie (okap Amica do
    zabudowy)

  • 2. Data: 2013-11-27 04:03:27
    Od: gary <g...@g...pl>

    Dzięki, spróbuję.
    obdzwaniałem wszystko co znalazłem w internetowych katalogach typu
    panoramy firm.
    Albio nie ma takiego numeru, a jak już się dodzwoniłem to już nie
    prowadzą interesu.

  • 3. Data: 2013-11-27 11:43:18
    Temat: Zaginarka do blachy
    Od: gary <g...@c...pl>

    Witam
    Przeklejam z grupy regionalne.kraków

    Mam pilną potrzebę skorzystania z takowej jednorazowo.
    Szerokość blachy do zagięcia 50 cm
    Może ktoś wie o jakimś warsztacie mechanicznym który zrobiłby to od ręki.
    Najchętniej gdzieś na północy Krakowa, ale to nie krytyczne.
    Uprzedzając, metody młotkowo-imadłowe nie wchodzą w grę.
    Musi być równo, a długość do uchwycenia to tylko 6 mm
    Pozdr. Gary

  • 4. Data: 2013-11-27 13:01:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

  • 5. Data: 2013-11-27 13:08:08
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-27 11:43:18 +0100, gary <g...@c...pl> said:

    > Mam pilną potrzebę skorzystania z takowej jednorazowo.
    > Szerokość blachy do zagięcia 50 cm

    Nie napisałeś jaka grubość. A to ma znaczenie. Skąd mamy wiedzieć czy
    chcesz giąć 0.5mm czy 10 mm?

> [...]
    > Uprzedzając, metody młotkowo-imadłowe nie wchodzą w grę.
    > Musi być równo, a długość do uchwycenia to tylko 6 mm

    Czyli wnioskuję że raczej ciekna blacha? Szukaj firm wytwarzających
    obróbki blacharsko/dekarskie. Jest tego trochę w każdym większym
    mieście.

    --
    DJ

  • 6. Data: 2013-11-27 13:29:42
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-27 13:08:08 +0100, DJ <j...@p...onet.pl> said:

    > Czyli wnioskuję że raczej ciekna blacha?

    "cienka" miało być, ech te literówki :(

    --
    DJ

  • 7. Data: 2013-11-27 20:07:33
    Od: "KarolW" <j...@j...kom>

  • 8. Data: 2013-11-27 22:57:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "gary"
    > przeciwnym kierunku, no i trzeba to zrobić estetycznie (okap Amica do
    > zabudowy)

    To szukaj pomocy w firmach, które robią z nierdzewki. Balustrady, schody
    itp.
    Tam podejdą do tego z ostrożnością.

    Robert

  • 9. Data: 2013-11-28 09:11:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 04:01:46 +0100, gary napisał(a):

    > Problem w tym że krawędź 6 mm jest już zagięta na 90 stopni
    > trzeba ją wyprostować i w tym samym miejscu zagiąć 90 stopni w
    > przeciwnym kierunku, no i trzeba to zrobić estetycznie

    Balacha owszem ale lakier nie wytrzyma.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2013-11-29 01:18:14
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Balacha owszem ale lakier nie wytrzyma.

    Będzie jeszcze jeden problem.
    Jak nie trafi na w miarę nową giętarkę, to odcisną mu się wszystkie
    uszkodzenia szczęki i zginacza prawdopodobnie (cienką to blachę ma).
    Na pryzmowej nie zrobi, bo nie da rady wyprostować (nie sądzę też aby
    znalazł z pryzmą rolkową).

    Jednym słowem... kiszka.

    Irek.N.