  • 1. Data: 2013-11-25 18:04:03
    Temat: Zamienniki starych baterii
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy jakas firma w Polsce robi albo sprowadza zamiennik baterii Everready
    #531 4,5V?

    Zamienniki sa do kupienia w USA:

    http://www.batterymart.com/p-exell-a19px-531-4_5v-al
    kaline-battery.html

    ...ale 12 dolcow za baterie, plus wysylka, robi sie straszna cena.

    Bateria potrzebna mi do starego Polaroida. Da sie przerobic na trzy
    paluszki, ale trzeba troche pokiereszowac korpus, a tego bym wolal uniknac
    (przyklejania tasma "plaskiej" baterii 4,5V tez)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-11-25 19:18:16
    Temat: Re: Zamienniki starych baterii
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Czy jakas firma w Polsce robi albo sprowadza zamiennik baterii Everready
> [...]

    Cześć!
    Jakie są wymiary tej baterii? Jeżeli identyczne jak zwykłego paluszka
    R6/AA, to powinna pasować PX-21 (również 4,5V):
    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=646 Były stosowane m.in. w
    aparatach fotograficznych serii Praktica electric. Nie ma tam
    bezpośredniego zamiennika Twojej PX-19.
    Ewentualnie zrób to, co ja kiedyś, czyli plastikowa tulejka, w środek
    trzy guzikowe i dodatkowo śruba z nakrętkami, żeby uzupełnić luz.
    Partanina ale skuteczna :-)
    Maciek

  • 3. Data: 2013-11-25 19:24:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
> [...]
    >uniknac
    >(przyklejania tasma "plaskiej" baterii 4,5V tez)

    Bardzo pokiereszowac ?

    http://www.youtube.com/watch?v=fwQrQhS_MwM

    J.

  • 4. Data: 2013-11-25 19:34:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 19:24:01 +0100, J.F napisał(a):

    > Bardzo pokiereszowac ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=fwQrQhS_MwM

    Do takich uchwytow na 3 paluszki, jakie mam - troche tak.

    O guzikowych nie pomyslalem.

    Hmmm, tylko na ile starcza trzy guzikowe?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 5. Data: 2013-11-25 20:23:02
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    http://shop.battex.cz/vyrobky/PX-19.php cena też duża

    #523 to #531 bez końcówek -
    obie miewają symbol 3LR50 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes,
    ale tylko 31 zł w Batimexie:

    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=646
    http://allegro.pl/bateria-px-21-px21-v21px-pc133a-tr
    133-3lr50-4-5v-i3686712981.html

  • 6. Data: 2013-11-27 16:06:54
    Od: "R" <...@n...spam>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy jakas firma w Polsce robi albo sprowadza zamiennik baterii Everready
    > #531 4,5V?

    Przy okazji: czy mozna kupic gdzies baterie R10? Jaki teraz maja symbol?
    R.

  • 7. Data: 2013-11-27 17:03:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello R,

    Wednesday, November 27, 2013, 4:06:54 PM, you wrote:

    > Przy okazji: czy mozna kupic gdzies baterie R10? Jaki teraz maja symbol?

    https://www.google.com/search?q=baterie+r10+site%3Aa
    llegro.pl

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-11-27 22:28:24
    Od: "R" <...@n...spam>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:1769411258.20131127170350@pik-net.pl.invalid...

    > https://www.google.com/search?q=baterie+r10+site%3Aa
    llegro.pl

    Co prawda to podwójne R10, ale dzieki.
    R.

  • 9. Data: 2013-11-27 23:00:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello R,

    Wednesday, November 27, 2013, 10:28:24 PM, you wrote:

    llegro.pl
    > Co prawda to podwójne R10, ale dzieki.

    Od zawsze łatwiej było kupić 2R10 niż R10 i zawsze się je przecinało,
    żeby R10 uzyskać.

    --
    Best regards,
    RoMan