  • 21. Data: 2012-01-19 23:10:19
    Temat: Re: Zakopianka
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Sty, 17:46, AL <a...@s...tam> wrote:

    > serio?
    > w cenniku przytoczonym pare wypowiedzi wyzej sa wyszczegolnione dwa
    > karnety osobno na Gasienicowa i Goryczkowa a pod spodem zapis:
    >
    > "Z karty punktowej można korzystać na Kolei Gąsienicowej i Goryczkowej."
    >
    > Czyli nie mozna kupic karnetu calodziennego i jezdzic po obu stronach -
    > ja to tak rozumiem.

    nawet cennika nie potrafia normalnie napisac ;)

    to sa te same karty, ten sam wlasciciel... nabijaja na nie punkty albo
    wejscia czasowe i dzialaja na obu wyciagach, mozna je kupc na dolnych
    stacjach krzeselek, na gorze (w budynku kolejki) i jak maja dobry
    humor ;) na dole w Kuznicach

    WS

    WS

  • 22. Data: 2012-01-20 00:19:26
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 19 Sty, 17:06, AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]

    Jak na tej Łomnicy z kolejkami (duży tłok) w tygodniu?

  • 23. Data: 2012-01-20 09:30:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-20 00:19, kkk pisze:

    > Jak na tej Łomnicy z kolejkami (duży tłok) w tygodniu?

    raczej nie - podjezdzasz - co najwyzej pare osob max (w zeszlych latach)
    i wsiadasz. Najluzniej na samej gorze (ale nie zawsze chodzi).
    A jak w tym roku - powiem Ci za dwa tygodnie :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2012-01-20 14:01:48
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 20 Sty, 09:30, AL <a...@s...tam> wrote:

    > raczej nie - podjezdzasz - co najwyzej pare osob max (w zeszlych latach)
    > i wsiadasz. Najluzniej na samej gorze (ale nie zawsze chodzi).
    > A jak w tym roku - powiem Ci za dwa tygodnie :)

    Może uda mi sie to sprawdzic wczesniej :), dzięki.

  • 25. Data: 2012-01-23 16:50:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2012 15:26:09 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
    > Niegłupie. Ale warunki narciarskie w Zakopcu są o niebo lepsze niż na
    > Marszałkowskiej :-) Tłok niestety podobny.

    W Zakopcu są jakiekolwiek warunki narciarskie? Odważna teza...
    Nikt poza Warszawą chyba nie pcha się tam z nartami.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944