  • 1. Data: 2016-05-24 16:43:59
    Temat: Zakup motoru z wadą
    Od: Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl >

    Witam. Tydzień temu zakupiłem motor yzf 450.W sobotę tylko trochę
    pojezdzilem a w niedziele pojechałem do lasu. Cross normalnie działał. W
    poniedziałek po szkole wyciąglem motor i go zapaliłem lecz po paru
    sekundach go zgasilem żeby posprawdzac olej i plyn wszystko było,no to
    próbuje palic a tu nic kopka maila opór. Wieczorem odrazu odwiozlem do
    mechanika który zna się na rzeczy i stwierdził że korowód stanął. Po
    rozbiorze całego silnika okazało się ze w silniku jest masakra.
    Korowód,tłok i cala zreszta do wymiany. Koszt naprawy silnika to 5 tys.
    Sprzedawca w ogłoszeniu napisał ze jest pierwszym właścicielem nawet miał
    certyfikat. Napisał też ze w 2014 roku zrobił pierwszy remont wymienił
    tłoka,zawory,wałek rozrządu,łańcuszek rozrządu itp a korbowodu nie
    zmieniał bo był w bdb stanie i ze motocykl jest 100% przygotowany do
    sezonu i od tego czasu ma przejechane 12 mth. Po diagnozie tłok miał już
    ostatnia selekcję,korbowód był już zmieniany parę razi po remoncie miał
    przejechane jakieś dobre 2 lata ostrej jazdy i nie jest to 12 mth.
    Moje pytanie jest takie czy mam jakieś szanse wygrać w sądzie? Mam
    wydrukowany opis który napisał pod ogłoszeniem i na umowie są wpisane jego
    dane a jego żona podobała jego podpis bo jej mąż pracuje za granicą i to
    ona nam go sprzedała.

  • 2. Data: 2016-05-24 16:47:20
    Temat: Re: Zakup motoru z wadą
    Od: Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl >

    Kamil1502 napisal

  • 3. Data: 2016-05-25 11:06:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 16:44:00 UTC+2 użytkownik Kamil1502 napisał:
    > wydrukowany opis który napisał pod ogłoszeniem i na umowie są wpisane jego
    > dane a jego żona podobała jego podpis bo jej mąż pracuje za granicą i to
    > ona nam go sprzedała.

    Kupić sprzęt na sfałszowaną umowę i jeszcze się tym chwalić publicznie?
    Badałeś sobie kiedyś IQ? :P

    L.

  • 4. Data: 2016-05-25 11:13:01
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 16:43, Kamil1502 pisze:

    > jego dane a jego żona podobała jego podpis bo jej mąż pracuje za granicą
    > i to ona nam go sprzedała.

    Skontaktuj się z nim i powiedz, że żona motór ma opyliła.
    Jest szansa, że zaraz przyjedzie i Ci go odbierze a jak ją kocha to i
    kasa będzie.