    From: Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl >
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Zakup motoru z wadą
    Date: Tue, 24 May 2016 14:43:59 +0000 (UTC)

    Witam. Tydzień temu zakupiłem motor yzf 450.W sobotę tylko trochę
    pojezdzilem a w niedziele pojechałem do lasu. Cross normalnie działał. W
    poniedziałek po szkole wyciąglem motor i go zapaliłem lecz po paru
    sekundach go zgasilem żeby posprawdzac olej i plyn wszystko było,no to
    próbuje palic a tu nic kopka maila opór. Wieczorem odrazu odwiozlem do
    mechanika który zna się na rzeczy i stwierdził że korowód stanął. Po
    rozbiorze całego silnika okazało się ze w silniku jest masakra.
    Korowód,tłok i cala zreszta do wymiany. Koszt naprawy silnika to 5 tys.
    Sprzedawca w ogłoszeniu napisał ze jest pierwszym właścicielem nawet miał
    certyfikat. Napisał też ze w 2014 roku zrobił pierwszy remont wymienił
    tłoka,zawory,wałek rozrządu,łańcuszek rozrządu itp a korbowodu nie
    zmieniał bo był w bdb stanie i ze motocykl jest 100% przygotowany do
    sezonu i od tego czasu ma przejechane 12 mth. Po diagnozie tłok miał już
    ostatnia selekcję,korbowód był już zmieniany parę razi po remoncie miał
    przejechane jakieś dobre 2 lata ostrej jazdy i nie jest to 12 mth.
    Moje pytanie jest takie czy mam jakieś szanse wygrać w sądzie? Mam
    wydrukowany opis który napisał pod ogłoszeniem i na umowie są wpisane jego
    dane a jego żona podobała jego podpis bo jej mąż pracuje za granicą i to
    ona nam go sprzedała.