  • 1. Data: 2015-11-08 16:26:00
    Temat: Załamywanie tekstu w <span>.
    Od: m...@g...com

    Mamy sobie kod:
    nowego i prędkość starego układu współrzędnych względem nowego w szczególnej teorii
    względności</span>

    Wtedy wyniki tego kodu jest:

    tytan Transformacja prędkości z starego układu odniesienia do nowego i prędkość
    starego
    układu współrzędnych względem nowego w szczególnej teorii względności

    A ja chcę by wynik był taki:

    tytan Transformacja prędkości z starego układu odniesienia do nowego i prędkość
    starego
    układu współrzędnych względem nowego w szczególnej teorii względności

    Jak to zrobić by było tak jak ja chcę?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-11-08 18:26:14
    Temat: Re: Załamywanie tekstu w <span>.
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 16:26:02 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    starego
    > układu współrzędnych względem nowego w szczególnej teorii względności

    A ja chcę to zrobić za pomocą CSS!
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-11-08 18:43:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 07:26:00 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    starego
    > układu współrzędnych względem nowego w szczególnej teorii względności

    float: left na obu elementach

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl