  • 11. Data: 2012-02-06 13:49:00
    Temat: Re: Zamontowa3em DRL
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 12:47, Arek wrote:

    > Jeżeli się nie nauczysz pisać na newsy to nie pisz wcale i tak nikt tego
    > nie będzie czytał.

    Zacznij może od cięcia cytatów i sygnaturek, zanim zaczniesz innych
    pouczać newsowej etykiety. Litości..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-02-06 13:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2012 13:24, TM pisze:
    > Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz się, secundo: jak papuga.
    > Lubię krzaki :-). Może sam coś wymyślisz, nie wykorzystuj Ernesta przy
    > własnej niemocy intelektualnej.

    Lamerze drogi!

    Naucz się poprawnie cytować (a nie odwrotnie) i ustaw sobie poprawne
    oznaczanie kodowania.

    Bo w tej chwili popełniasz coś w rodzaju wejścia do klubu dyskusyjnego w
    samych brudnych gaciach i pierdzenia. Może w twojej rodzinie takie
    zachowanie to norma, ale u większości budzi zrozumiałe obrzydzenie.

  • 13. Data: 2012-02-06 14:01:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-06 13:49, kamil pisze:

    > Zacznij może od cięcia cytatów i sygnaturek, zanim zaczniesz innych
    > pouczać newsowej etykiety. Litości..

    Kolejny bystrzak.

    A.

  • 14. Data: 2012-02-06 14:06:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 14:01, Arek pisze:

    > Kolejny bystrzak.

    Nie od dziś wiadomo, że największym "byszczakiem" PMSu jest as polskiej
    palestry czyli niejaki Arek.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 15. Data: 2012-02-06 14:09:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:

    > Kolejny bystrzak.

    A nawet błystszczak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-02-06 14:36:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin TM

    > Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz sie, secundo: jak papuga.
    > Lubie krzaki :-). Mo?e sam co? wymy?lisz, nie wykorzystuj Ernesta przy
    > w?asnej niemocy intelektualnej.
    > Pod wiadomo?ci? te? nie napisze :-). ETO bywalcu grup dyskusyjnych i
    > komunikatorów. Pisz wa?ae na Berdyczów.

    Czy jest na sali lekarz psychiatra?

  • 17. Data: 2012-02-06 14:36:35
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Tym się różnimy, że ja nie jestem chamem i z powodu braku argumentów nie
    ruszam Twojej Rodziny.

    wiadomości news:4f2fcd1b$1@news.home.net.pl...

  • 18. Data: 2012-02-06 15:04:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-06 14:09, kamil pisze:

    > A nawet błystszczak.

    Podsumujmy:
    Gość TM, mając nieprawidłowo skonfigurowany czytnik, nie poradził sobie
    ze stopką "to". Gdy mu "to" zwrócił uwagę, to TM stwierdził, że go zlewa
    po czym, postanowił zaszaleć i tym razem w odpowiedzi postanowił
    zaszaleć dał cytat pod swoimi wypocinami.

    *I teraz najlepsze:*
    Gdy zacytowałem cały ten bajzel zwracając gościowi uwagę, postanowiłeś
    wkroczyć do akcji w charakterystycznym dla siebie stylu czyli:....

    zacytowałeś wszystko i pouczyłeś mnie, że źle cytuje!:)

    Nie liczę, że to zrozumiesz, bo to wykracza zdecydowanie ponad Twoje
    możliwości, ale muszę przyznać, że było zabawne.

    A.

  • 19. Data: 2012-02-06 15:05:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 14:04, Arek wrote:

> [...]
    >

    > Nie liczę, że to zrozumiesz, bo to wykracza zdecydowanie ponad Twoje
    > możliwości, ale muszę przyznać, że było zabawne.

    Nie liczyłem na to, że zrozumiesz ironię w moim cytowaniu i nie
    przeliczyłem się, ale zabawne to nie jest ani trochę Arku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-02-06 15:11:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Nie liczyłem na to, że zrozumiesz ironię w moim cytowaniu i nie
    > przeliczyłem się, ale zabawne to nie jest ani trochę Arku.

    Nie kłóćcie się dziewczęta. :>