  • 1. Data: 2005-12-30 14:25:09
    Temat: Rejestratorzy wyrejestrowanych domen :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Tacy co porzucone domeny rejestrują i chyba czekają na to, że ktoś będzie
    chciał odkupić. Jak są konsekwentni? Kiedyś miałęm domenkę jedną, nie
    przedłużyłem no i oni podkupili. Mija rok niedługo i w sumie chętnie bym
    sobie ją przywrócił, bo fajna była. Ciekawy jestem, czy będą sobie ją
    trzymać na kolejne lata? Ja się nie upominałem, podejrzewam, że nikt inny
    również nie, bo domena ta żadnej wartości dla nikogo poza mną nie stanowi.

    Domena .pl, więc relatywnie najbardziej kosztowna.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-12-30 21:13:07
    Temat: Re: Rejestratorzy wyrejestrowanych domen :)
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 30 Dec 2005 14:25:09 +0000 (UTC) I had a dream that Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    >również nie, bo domena ta żadnej wartości dla nikogo poza mną nie stanowi.
    >
    >Domena .pl, więc relatywnie najbardziej kosztowna.

    Ja kiedyś zrezygnowałem z domeny, po dwóch latach daje była wolna, no to
    sobie znów zarejestrowałem ;) Więc nie zawsze biorą takie domeny.

    --
    Grzegorz Janoszka