  • 1. Data: 2005-12-29 21:28:18
    Temat: Pytanie o sieci radiowe
    Od: "Nietoperz" <n...@i...pl>

    Witam.

    Może mam pytanie [OT] ale zaryzykuje.
    Czy ktoś jest mi w stanie polecic jakies urzadzenia i rozwiazania techniczne
    aby droga radiową rozdzielić DSL na obszarze o promieniu do 3 km?? Teren
    jest płaski, mała miejscowość. Główny nadajnik znajdowałby sie prawie w
    centrum miejscowosci.

    --

    ---

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-29 22:57:10
    Temat: Re: Pytanie o sieci radiowe
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Nietoperz <n...@i...pl> wrote:
    > Może mam pytanie [OT] ale zaryzykuje.

    Owszem, to jest OT, pisz na pl.comp.networking, a w zasadzie pl.comp.sieci,
    a już niedługo, mam nadzieję, pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    p.

  • 3. Data: 2005-12-30 09:24:42
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    > a już niedługo, mam nadzieję, pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    OO!
    Ktos sie obudzil!

  • 4. Data: 2005-12-30 20:02:05
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > aby droga radiową rozdzielić DSL na obszarze o promieniu do 3 km?? Teren
    > jest płaski, mała miejscowość. Główny nadajnik znajdowałby sie prawie w

    Np: http://www.canopywireless.pl/ , nie bedzie tanio - ale za to bedzie
    niezawodnie, to kompleksowe rozwiazanie techniczne :)
    Zalezy czego oczekujesz :)

    Pozdsr.
    J.M.

  • 5. Data: 2005-12-30 20:51:50
    Od: "Nietoperz" <n...@i...pl>

    > Np: http://www.canopywireless.pl/ , nie bedzie tanio - ale za to bedzie
    > niezawodnie, to kompleksowe rozwiazanie techniczne :)
    > Zalezy czego oczekujesz :)

    Na sam początek nie chce ponosić aż takich kosztów.
    http://www.ntsca.com/wireless/motorola_inf.asp#2.4%2
    0GHz%20Equipment
    poza tym te opinie moga dac do myslenia
    http://www.internetstandard.pl/ocena/opinie.asp?akcj
    a=opinie&serwis=news&id=74466

    pozdrawiam

    Nietoperz

  • 6. Data: 2005-12-30 21:16:23
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Na sam początek nie chce ponosić aż takich kosztów.
    > http://www.ntsca.com/wireless/motorola_inf.asp#2.4%2
    0GHz%20Equipment
    /to akutart chyba dosc stare i niepelne cenniki, ale najlepiej zapytaj
    dostawcow/

    > poza tym te opinie moga dac do myslenia
    > http://www.internetstandard.pl/ocena/opinie.asp?akcj
    a=opinie&serwis=news&id=74466
    /poszukaj opinii raczej na grupach, bo te opinie w zasadzie niczego
    sensownego nie mowia/

    J.M.

  • 7. Data: 2005-12-31 09:00:07
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Jarek Marciniak napisał(a):
    %20GHz%20Equipment

    > /to akutart chyba dosc stare i niepelne cenniki, ale najlepiej zapytaj
    > dostawcow/

    bo akurat canopy to raczej dosyc stare rozwiazanie

    --
    Mateusz

  • 8. Data: 2005-12-31 09:50:47
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > bo akurat canopy to raczej dosyc stare rozwiazanie

    Co to jest w/g Ciebie stare? Ile canopy ma lat?
    I co to za kryterium wogole jest - wifi jest ze dwa (moze trzy) razy starsze
    a trzyma sie calkiem niezle, podobnie LMDS, CDMA, o piec razy starszym GSM
    juz nie wspomne.
    Wersja canopy Advantage to niecaly rok, to tez jest stare?
    A gdyby nawet canopy mialo 20 lat ale dzialoalo by tak dobrze jak dziala
    teraz - to nie mozna by tego rozwiazania polecac komus?

    Pozdr.
    J.M.

  • 9. Data: 2005-12-31 10:24:40
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Na sam początek nie chce ponosić aż takich kosztów.
> [...]

    poczytaj watek "próby włamania" na

    J.M.