  • 1. Data: 2010-09-13 23:55:33
    Temat: Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

  • 2. Data: 2010-09-13 23:59:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-13 23:55, misio pisze:
    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

    Pilna? Niekoniecznie.
    Czy ważna? Zależy.

  • 3. Data: 2010-09-14 00:05:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 23:55:33 +0200, misio napisał(a):

    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

    Nie wiem czy to nie zbyt daleko idące twierdzenie, ale mam przeczucie, że
    to usterka ABS.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-09-14 08:35:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Nie wiem czy to nie zbyt daleko idące twierdzenie, ale mam przeczucie, że
    > to usterka ABS.

    w dodatku jest całkiem prawdopodbne, ze ma to coś wspólnego z hamulcami.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2010-09-14 09:03:26
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-09-13 23:55, misio pisze:
    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

    Jeśli to Astra F sprawdz czy nie przepaliły ci się żarówki świateł stop
    pozdrawiam Seba

  • 6. Data: 2010-09-14 09:54:08
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli to Astra F sprawdz czy nie przepaliły ci się żarówki świateł stop
    > pozdrawiam Seba

    No właśnie coś ostatnio grzebałem przy światłach bo mi gasła żarówka tylna
    pozycyjna po jeździe na nierównościach i jakoś od tego czasu wyświetla sie
    ta kontrolka. I np. wtedy jak cofam do tyłu (zwykle pod koniec cofania
    wciskam hamulec zeby samochód szybciej sie zatrzymał i rzeczywiście wtedy
    zapala sie ta kontrolka ABS i nie gasnie) Czy Twoim zdaniem elektryka w
    astrze F jest tak zrobiona ze jest jakieś 'połączenie miedzy ABS i światłami
    stopu?

  • 7. Data: 2010-09-14 10:13:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    misio wrote:
    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia?

    Jeśli cię drażni lub masz ubezpieceni AC, to tak.

    > Samochód Opel Astra.

    Gdy zaświeci się kontrolka małego poziomu paliwa, to podaj jeszcze
    wersję wyposażenia.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-09-14 10:16:57
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-09-14 09:54, misio pisze:
> [...]
    > astrze F jest tak zrobiona ze jest jakieś 'połączenie miedzy ABS i światłami

    Najwyraźniej jakieś połączenie jest, bo jak kiedyś mi się kontrolka ABS
    zapaliła to już się wybierałem do mechanika
    żeby sprawdził. Postanowiłem sprawdzić żarówki bo jakoś często mi padają
    szczególnie w zimie (gdzieś dostaje się woda i je rozsadza).
    Okazało się że nie mam stopu, wymieniłem żarówki i ABS się uspokoił.
    pozdrawiam Seba

  • 9. Data: 2010-09-14 13:30:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-14 09:54, misio pisze:

    > ta kontrolka. I np. wtedy jak cofam do tyłu (zwykle pod koniec cofania
    > wciskam hamulec

    Zapytał bym, co się dzieje przy cofaniu do przodu, ale odpuszczę, bo córka lubi misie
    :)

  • 10. Data: 2010-09-14 14:43:35
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:55, "misio" <a...@o...com> wrote:
    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

    ja się tam nie znam za bardzo, ale sprawdziłbym czujnik abs przy
    klockach.