  • 1. Data: 2010-09-13 22:09:37
    Temat: czym różnią się te 2 autka...
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    szukam jakiegoś wozidła i znalazłem coś takiego:
    http://moto.allegro.pl/otomoto-seat-altea-xl-klimatr
    onic-navi-i1227527732.html
    http://moto.allegro.pl/otomoto-seat-altea-xl-2-0-tdi
    -dsg-navi-140-km-i1218335991.html

    Widać jak cena zależy od przebiegu....

    --
    -----
    uciu

  • 2. Data: 2010-09-13 22:23:22
    Temat: Re: czym różnią się te 2 autka...
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-09-13 22:09, uciu pisze:
    > szukam jakiegoś wozidła i znalazłem coś takiego:
> [...]
    Różnią się ceną i kolejnością zdjęć, o takim elemencie jak przebieg nie
    będę wspominał :D

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-09-13 23:16:38
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "uciu" wrote:
    > szukam jakiegoś wozidła i znalazłem coś takiego:
> [...]

    IMHO:
    Jedno ogłoszenie jest starsze i od handlarza sprowadzacza, a drugie nowsze
    i z komisu. Wniosek - handlarz nie miał czasu/nerwów/ochoty/szczęścia/
    /czegokolwiek, żeby sprzedać auto, oddał na autohandel, tam bezsensownie
    skręcili przebieg albo się machnęli albo cokolwiek i podbili cenę o 2 tysie,
    żeby coś na tym zarobić. Handlarz zarobił swoje sprzedając autohandlowi,
    a teraz ci drudzy jeszcze na tym zarobią. Proste. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 4. Data: 2010-09-14 07:27:22
    Od: uciu <a...@g...com>

    dziś w jednej ze stacji pojazdów dowiedziałem sie, ze ten komis słynie
    z kręcenia liczników....czasem nawet o połowe przebieg idzie w dół
    więc uwaga....:

    EUROCAR SAMOCHODY UŻYWANE
    ORLĄT LWOWSKICH 145

    41-208 SOSNOWIEC
    Tel: +48 - 501 - 382-051
    +48 - 506-152-827
    +48 - 507-050-613
    Fax: +48 - 32 - 263 09 97

  • 5. Data: 2010-09-14 09:59:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w
    >dziś w jednej ze stacji pojazdów dowiedziałem sie, ze ten komis
    >słynie
    >z kręcenia liczników....czasem nawet o połowe przebieg idzie w dół
    >więc uwaga....:

    Wiesz, jakby mieli tak jak na przykladzie skrecac o 10% .. to w
    Polsce bylby to uczciwy handlarz :-)

    Zakladajac oczywiscie ze to samo auto, a nie tylko zdjecia te same.

    J.,

  • 6. Data: 2010-09-14 11:46:59
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > czasem nawet o połowe przebieg idzie w dół

    No jak już skręcać to porządnie. Przecież nie będą skręcać z 300.000 na
    280.000 :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl