  • 1. Data: 2010-09-13 22:14:13
    Temat: Złodzieje z PZU
    Od: "Chlorek potasu" <h...@k...cc>

    Rok temu kupiłem "samochód" - trupa z 1996 roku za 4k PLN. Ubezpieczony był
    w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwiązania z nimi umowy
    kupiłem OC w mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy z mBank.
    Oczywiście dostałem odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni z rozwiązaniem
    umowy i musze zapłacić za kolejny rok. Wysłałem więc pismo z prośba o
    anulowanie umowy bo ubezpieczenie już mam i nie stać mnie na opłacenie
    kolejnego. Jak sie można domyśleć, nic z tego nie wyszło, bo PZU to
    najbardziej syfiasta polska firma więc dyskutować z nią nie można.
    Zastanawiam się zatem czy ustawa, którą się podpierają nie jest w konflikcie
    z interesem obywatela. Zakupiłem samochód, a nie samochód z szeregiem opłat,
    które ma/miał na głowie były właściciel.

    Jak można pozwolić na takie okradanie obywateli przez PZU ? Czy UOKiK jest w
    stanie pomóc w tej sytuacji? Oni oczywiście zgodnie z prawem mogą wyłudzić
    ode mnie te pieniądze, ale nie mam ochoty bez walki puścić tego płazem i
    akceptować wybryków tej złodziejskiej firmy.

    Nawiasem mówiąc, już zdążyłem namówić mamę na zmianę ubezpieczyciela, a
    nawet gdyby kręciła nosem to choćbym miał jej opłacić OC z własnej kieszeni
    to nie pozwolę jej kontynuować współpracy z PZU.

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2010-09-13 22:17:08
    Temat: Re: Złodzieje z PZU
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Chlorek potasu wrote:

> [...]
    > kupiłem OC w mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy z mBank.
    > Oczywiście dostałem odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni

    Po co się spóźniałeś? Jeśli nie wiedziałeś to widzisz, że nauka kosztuje
    sporo.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-09-13 22:44:37
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 00:44, Chlorek potasu pisze:
    > ".."
    >
    > Jak można pozwolić na takie okradanie obywateli przez PZU ?
    > "...'
    To nie tylko PZU ale i wszystkie firmy ubezpieczeniowe tak działają. Jak
    jest podany taki termin to tego należy się trzymać.
    Gapowe trzeba płacić.

  • 4. Data: 2010-09-13 22:47:03
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwiązania z nimi umowy
    > kupiłem OC w mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy z mBank.

    Głupiś jest i tyle. PZU czy nie PZU - każda firma podjeła by taką samą
    decyzję, zgodną z ob. przepisami.

  • 5. Data: 2010-09-13 23:26:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Chlorek potasu pisze:
> [...]
    > z mBank. Oczywiście dostałem odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni z
    > rozwiązaniem umowy i musze zapłacić za kolejny rok.
    1. taka jest ustawa, nic nie zrobisz, pretensje do siebie.
    2. teoretyzując, nie musisz mieć ubezpieczenia, tyle ze nie mozesz wtedy
    korzystać z dróg publicznych.
    3. TEraz pytanie do grupowiczów. jesli wątkotwórca sprzeda auto, to moze
    sie ubeigać o zwrot reszty kwoty ubezpieczenia?

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-09-13 23:31:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Sep 2010 23:26:15 +0200 osobnik zwany ToMasz
    wystukał:

    nieprawda. musi mieć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-09-14 00:16:56
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 13 Sep 2010 23:26:15 +0200 osobnik zwany ToMasz
    > wystukał:

    > nieprawda. musi mieć

    jak kupi nowe z salonu, z zagranicy (patrz quad)i nie zarejestruje, to
    kto/co mu "da" ubezpieczenie? Kto mu zabroni jeździć po swoim polu?
    ToMasz

    PS ja wiem ze przepisy są take zeby nieopłacone ubezpieczenie działało,
    ale to juz inna bajka.

  • 8. Data: 2010-09-14 01:04:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-13 22:14, Chlorek potasu pisze:
> [...]
    > nawet gdyby kręciła nosem to choćbym miał jej opłacić OC z własnej
    > kieszeni to nie pozwolę jej kontynuować współpracy z PZU.

    Chciał okraść firmę ubezpieczeniową i jeszcze śmie wyzywać tę firmę od
    złodziei. Sam jesteś ZŁODZIEJ !!!!!!!

  • 9. Data: 2010-09-14 05:01:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Chlorek potasu wrote:

> [...]
    > obywatela. Zakupiłem samochód, a nie samochód z szeregiem opłat,
    > które ma/miał na głowie były właściciel.

    Jak najbardziej jest to w interesie obywatela.

    Gdyby nie przepis o automatycznym przedłużaniu się ubezpieczenia, to
    byś przez te kilka dni jeździł bez OC. Gdybyś spowodował wypadek i np.
    kogos poważnie uszkodził, ten ktoś miałby nikłe szanse od ciebie
    wyegzekwować odszkodowanie.

    A i dla Ciebie nie byłoby zbyt miłe jakbyś miał na głowie do spłacania
    np. rentę 3k pln co miesiąc przez następne 30 lat.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-09-14 07:18:02
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 02:46, ToMasz pisze:

> [...]
    > ToMasz
    >
    > PS ja wiem ze przepisy są take zeby nieopłacone ubezpieczenie działało,
    jak kupi nowe z salonu z zagranicy to ma określony czas na rejestracje,
    jak nie zarejestruje w tym czasie to już w ogóle nie zarejestruje