  • 1. Data: 2019-12-10 18:01:56
    Temat: Zasięg i jakość Plush.
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Hej, podzielicie się opiniami jak jest z jakością i zasięgiem Plush? Mam
    teraz Lajt na Plusie i jest po prostu tragedia (zwłaszcza z internetem).
    To tylko Lajt ma taką jakość czy wszystko co leci na nadajnikach Plusa?
    Zastanawiam się nad Plushem, ale doświadczenia z aktualnym operatorem
    odstraszają mnie od nadajników Polkomtela.

  • 2. Data: 2019-12-10 18:24:28
    Od: p...@g...com

    Ja wciąż podejrzewam że Polkomtel coś kombinuje ;-) mam dual sima: plusha i niemiecki
    O2 i już kilka razy zaobserwowałem fenomen że tam gdzie plush zdychał, O2 w roamingu
    plusa miał nadal zasięg.

  • 3. Data: 2019-12-10 21:25:48
    Temat: Re: Zasięg i jakość Plush.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PlaMa, 10 gru 2019 w
    news:5defcfba$0$499$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > nadajnikach Plusa? Zastanawiam się nad Plushem, ale doświadczenia z
    > aktualnym operatorem odstraszają mnie od nadajników Polkomtela.

    NIe wiem czy byłaby jakaś zasadnicza różnica, ale PlusH to marka Plusa, a
    Lajt to Lajt.

  • 4. Data: 2019-12-11 10:19:59
    Od: micial <laicim@gm>

    W dniu 10.12.2019 o 18:01, PlaMa pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się nad Plushem, ale doświadczenia z aktualnym operatorem
    > odstraszają mnie od nadajników Polkomtela.

    Tak plush jako submarka plusa chodzi tylko po nadajnikach plusa.

  • 5. Data: 2019-12-11 22:25:03
    Temat: Re: Zasięg i jakość pluchty
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.12.2019 o 18:49, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > micial wrote...
    >
    > Buchaaachaaa!
    >
    > submarka.... ... podZŁODZIEJ ma byc!

    A ty kim jesteś?

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2019-12-12 00:25:08
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 10:19, micial pisze:

    > Tak plush jako submarka plusa chodzi tylko po nadajnikach plusa.

    I jak chodzi? Nie gubi zasięgu wewnątrz sklepów? Nie znikają kreski po
    wjeździe z miasta? Net chodzi jakby chciał a nie jakby udawał, że
    chodzi? Bo serio nie wiem czy to co przeżywam teraz z Lajt Mobile to mam
    traktować 1:1 z wszystkim co chodzi w Plusie, czy to tylko ten Lajt jest
    tak skrzywiony.

  • 7. Data: 2019-12-12 10:01:05
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    PlaMa used his keyboard to write :

> [...]
    > wszystkim co chodzi w Plusie, czy to tylko ten Lajt jest tak skrzywiony.

    Nie mam pojęcia ale możliwe że w plusie mają priorytetowanie, czyli że
    najpierw plus, a potem ci co działają na plusie, a na plusie wbrew
    pozorom działa sporo mvo.
    Na play też każdy narzekał że tak jest w roamingu ale w sumie
    teoretycznie nigdy się to nie potwierdziło. Ale coś może być na rzeczy.

  • 8. Data: 2019-12-13 09:07:22
    Od: micial <laicim@gm>

    W dniu 12.12.2019 o 00:25, PlaMa pisze:
> [...]
    > chodzi? Bo serio nie wiem czy to co przeżywam teraz z Lajt Mobile to mam
    > traktować 1:1 z wszystkim co chodzi w Plusie, czy to tylko ten Lajt jest
    Zasięg traktuj 1:1, a na przeciążonej stacji to i priorytet nie pomoże.
    Po drugie nie spodziewałbym się aby plush miał jakiś dużo większy
    priorytet od lajta.