  • 1. Data: 2019-12-04 04:20:13
    Temat: Asus Max prosi o pomoc...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Support Asusa poprosił o moje zdanie, proponując mi wzięcie udziału w ankiecie...
    Dał też możliwość swobodnego wypowiedzenia się, co chętnie uczyniłem, podziękował
    za udział i zachęcił do ewentualnej kontynuacji słowami następującymi:

    Dziękujemy za Twój udział w ankiecie, bardzo cenimy Twoją pomoc.

    Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze, prosimy nie wahać się z nami
    skontaktować.
    Dane kontaktowe znajdują się na stronie https://www.asus.com/pl/support/.

    Poniżej (pomiędzy linijkami znaków równości) zamieszczam kopię mej wypowiedzi
    przesłanej przed ~kwadransem do Supportu Asusa...

    Odpowiedzi na me zgłoszenia przywędrowały szybko/bezzwłocznie, ale niestety
    były przewidywalnie nieprzydatne. Dwakroć Państwa prosiłem (raz przed paru
    laty i raz przed paru dniami) o pomoc i dwakroć dostałem propozycję przywrócenia
    ustawień fabrycznych.

    W pierwszym wypadku wiedza konsultanta dotycząca zgłoszonego problemu była
    zerowa a rada ewidentnie zła i nieprzydatna -- wystarczyło w ustawieniach
    VoIP (a tych ustawień nie było wiele -- może tylko to jedno!!) coś zaznaczyć...

    W drugim wypadku jest nieco inaczej... Potrzebna mi pomoc kogoś, kto ma praktyczną
    wiedzę o ADB (lub czymś podobnym) oraz tym telefonie i chce tą wiedzą podzielić się
    ze mną. Zgłoszony problem nie został rozwiązany (telefon jest nadal niesprawny) a ja
    szukam kogoś, kto pomoże mi uruchomić ów telefon bez przedwczesnego (być może
    niepotrzebnego)
    przywracania ustawień fabrycznych skutkujących utratą danych. Te dane nie są cenne --
    skoro
    ich nie zbakapowałem na czas -- ale nie chcę ich tracić.

    Jeśli mają Państwo pod ręka kogoś, kto ma pojęcie o sterowaniu telefonem z poziomu
    podłączonego via USB laptopa pracującego pod kontrolą 64Windows10, chętnie z tej
    pomocy skorzystam. Telefon zgłasza się poprawnie, przyjmuje komendy ADB, ale moja
    wiedza jest zbyt mała, bym mógł odblokować ten telefon... Wiem, co chcę uczynić
    (uwolnić trochę pamięci w telefonie) lecz nie wiem, jak to uczynić, gdyż na co
    dzień nie zajmuję się tym. Potrzebna też mi informacja na temat formatu zapisu
    karty pamięci mikroSD sformatowanej jako przedłużenie pamięci wewnętrznej telefonu
    oraz informacja o możliwości odczytania tej karty przez telefon po ewentualnym
    przywróceniu ustawień fabrycznych. Mam pojęcie o partycjach używanych przez Windows,
    ale nie mam doświadczenia w pracy z Androidem. Karta jest sprawna i czytalna -- można
    przeczytać ją sektor po sektorze stosownymi edytorami...

    Rady typu ,,przywróć ustawienia fabryczne'' itp. są moim zdaniem nieco zbyt
    prymitywne
    (przepraszam, jeśli to niemiło brzmi) i na pewno zbyt wczesne na tym etapie. Być może
    zbyt wiele oczekuję, ale jeśli dysponują Państwo kimś, kto potrafi nie tylko ,,robić
    dobre wrażenie'' -- chętnie skorzystam z jego pomocy.

    Choćby dla czystej satysfakcji chcę ten telefon przywrócić do życia bez drastycznych
    czystek...

    Leszek Ciszewski

    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/