  • 1. Data: 2014-10-09 09:42:04
    Temat: Zasilacze do laptopów - minimalne różnice napięć
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Widzę, że zasilacze do laptopów różnią się napięciami czasem tylko o ok
    0.5-1V.

    Czy to ma jakiekolwiek znaczenie dla sprzętu?

    Czy podłączenie zasilacza np 18.5V tak, gdzie producent zaleca 18V -
    może coś zepsuć?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-10-09 10:13:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy to ma jakiekolwiek znaczenie dla sprzętu?
    > Czy podłączenie zasilacza np 18.5V tak, gdzie producent zaleca 18V - może coś

    co do zasady nie, oczywiscie zasilacz musi miec odpowiednia wydajnosc a wtyczka
    musi dobrez pasowac - czasami roznice sa rzedu 0,15mm (chodzi o srednice bolca)
    co moze powodowac iskrzenie lub przegrzewanie zlacza w przypadku bardziej
    tandetnych wtyczek

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-10-09 10:27:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 10:13, m4rkiz pisze:
> [...]
    > bolca)
    > co moze powodowac iskrzenie lub przegrzewanie zlacza w przypadku bardziej

    W w efekcie może doprowadzić do spalenie lapka. Ogólnie nie polecam
    zamienników, lepiej dać 2x więcej i kupić oryginał.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-10-09 10:36:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-09 10:27, Chris pisze:

    > W w efekcie może doprowadzić do spalenie lapka. Ogólnie nie polecam
    > zamienników, lepiej dać 2x więcej i kupić oryginał.

    Lepiej dać 2x więcej za to samo?

    Używałem kilku zamienników, bo oryginały w magiczny sposób się paliły.
    Zamienniki nie. Nigdy nie było kłopotów z wtyczkami w zamienniku.

    A że producenci lapków utrudniają jak mogą z tymi wtyczkami i stworzyli
    10 róznych standardów - tu się zgadzam. Fajnie, gdyby UE zabroniła tych
    praktyk podobnie jak to robiła w telefonach.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-10-09 12:03:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 10:36, Marcin N pisze:

    > Lepiej dać 2x więcej za to samo?
    >
    > Używałem kilku zamienników, bo oryginały w magiczny sposób się paliły.
    > Zamienniki nie. Nigdy nie było kłopotów z wtyczkami w zamienniku.

    Mam jakieś odwrotne doświadczenie z tym niż ty :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-10-09 13:26:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-09 12:03, Chris pisze:

    > Mam jakieś odwrotne doświadczenie z tym niż ty :)

    Znaczy kupowałeś laptopy z nieoryginalnymi zasilaczami, które padały - i
    wtedy kupowałeś oryginalne?

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-10-09 13:29:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 13:26, Marcin N pisze:

    > Znaczy kupowałeś laptopy z nieoryginalnymi zasilaczami, które padały - i
    > wtedy kupowałeś oryginalne?

    Wiem ile wraca zjebanych zasilaczy do serwisu i to pozwala mi osądzić
    jakość towaru :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-09 13:43:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem ile wraca zjebanych zasilaczy do serwisu i to pozwala mi osądzić
    > jakość towaru :)

    Sprzedajecie zjebane podróbki to wracają :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-10-09 13:44:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-09 13:29, Chris pisze:

    > Wiem ile wraca zjebanych zasilaczy do serwisu i to pozwala mi osądzić
    > jakość towaru :)

    No tak, tego argumentu nie przebiję.

    --
    MN

  • 10. Data: 2014-10-09 14:02:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 13:43, marfi pisze:
    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzedajecie zjebane podróbki to wracają :)

    Znane marki :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl