  • Data: 2017-03-26 22:10:53
    Temat: Zasilanie
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Mam tablet (Windows 7) z jednym wejściem mikro USB. Chcę do niego
    podłączyć przenośną nagrywarkę DVD z jednym wejściem mini USB. Jak
    podłączę do tabletu nagrywarkę kablem z przejściówką, to zasilanie z
    tabletu jest zbyt słabe, żeby mogło napędzać nagrywarkę. Jaki zastosować
    zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik
    mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki
    w posiadanym tablecie?

    2. Samsung Galaxy S5 (Android 6.0) z jednym złączem mikro USB. Podłączam
    do niego słuchawki i jednocześnie, za pomocą trójnika, zasilacz do
    ładowania baterii smartfona. Niestety, muzykę mogę słuchać, ale
    ładowanie baterii smartfona nie działa. Co zrobić, aby można było
    zrealizować obie funkcje jednocześnie? Grupy dyskusyjnej o smartfonach
    nie znalazłem.

    Z poważaniem
    MJ