  • 1. Data: 2009-05-16 17:55:50
    Temat: Zasilenia w blue.pl & reklamy
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Czy ktoś z szanownego grona jest zarejestrowanym użytkownikiem w serwisie
    blue.pl?
    Jeżeli tak to czy jest bombardowany reklamami przychodzącymi w formie SMSa
    itp.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-16 20:42:12
    Temat: Re: Zasilenia w blue.pl & reklamy
    Od: jack <n...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 19:55:50 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > blue.pl?
    > Jeżeli tak to czy jest bombardowany reklamami przychodzącymi w formie SMSa

    Nie ma reklam ani sms ani email, jesli oczywiscie nichcacy nie
    zaptaszkujesz !!! informacji handlowych.

  • 3. Data: 2009-05-17 05:57:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jack" news:6iun58zrnd9z$.srvz1myvj654$.dlg@40tude.net

    > Nie ma reklam ani sms ani email, jesli oczywiscie nichcacy nie
    > zaptaszkujesz !!! informacji handlowych.

    Ale czy przypadkiem nie ma konieczności zaznaczania tej opcji w przypadku
    rejestracji?

  • 4. Data: 2009-05-17 15:10:39
    Od: jack <n...@s...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 07:57:57 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "jack" news:6iun58zrnd9z$.srvz1myvj654$.dlg@40tude.net

    > Ale czy przypadkiem nie ma konieczności zaznaczania tej opcji w przypadku
    > rejestracji?

    absolutnie nie

    to b. dobry serwis

  • 5. Data: 2009-05-17 15:12:58
    Od: jack <n...@s...pl>

> [...]

    > "jack" news:6iun58zrnd9z$.srvz1myvj654$.dlg@40tude.net

    > Ale czy przypadkiem nie ma konieczności zaznaczania tej opcji w przypadku

    serwis nalezy do blue media (jesli ta nazwa cos Ci mowi). wejdz na
    bluemedia.pl
    zaleta jest tez dobry kontakt i polityka reklamacyjna, sam nigdy nie mialem
    z nimi problemow

  • 6. Data: 2009-05-17 16:42:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jack" news:4yfzgupuqntb.1b4dvc0zg4c0z$.dlg@40tude.net

    > absolutnie nie
    > to b. dobry serwis

    Miło wiedzieć, że nie spamują :) A, że to dobry serwis - wiem o tym
    doskonale. Realizuję za ich pośrednictwem wszystkie doładowania, a teraz
    sobie pomyślałem, że jeżeli można coś z tego wyciągnąć to było by miło. W
    skali miesiąca trochę tych zasileń się uzbiera a tym samym po jakimś czasie
    można uzbierać fajną sumkę, na dalsze doładowania :)

    Jeszcze raz dziękuję za informacje.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko założyć sobie u nich konto.

  • 7. Data: 2009-05-17 16:44:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jack" news:1lmkm22gph6sn$.wd4mtt8fho5w$.dlg@40tude.net

    > serwis nalezy do blue media (jesli ta nazwa cos Ci mowi). wejdz na
    > bluemedia.pl

    Znam, znam - miło widzieć, że Polacy też potrafią robić dobry biznes. Nie ma
    chyba wątpliwości, że blue.pl jest liderem na rynku elektronicznych
    (internetowych) doładowań.

    > zaleta jest tez dobry kontakt i polityka reklamacyjna, sam nigdy nie
    mialem
    > z nimi problemow

    Kontakt jak dla mnie 1 klasa. Planowałem do nich napisać e-maila w sprawie,
    którą teraz omawiamy w tym temacie. Doszedłem jednak do wniosku, że z racji
    weekendu tutaj otrzymam szybciej odpowiedź :)
    Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie informacje.

  • 8. Data: 2009-05-17 17:27:18
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > weekendu tutaj otrzymam szybciej odpowiedź :)
    > Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie informacje.

    tak zachwalacie ten serwis. taniej jest od pierwszego doładowania?
    Dlaczego nie doładowywac na allegro gdzie 100+10 (orange) jest za 89zł....

    ToMasz

  • 9. Data: 2009-05-17 17:31:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ToMasz" news:gupge1$5i6$1@news.interia.pl

    > tak zachwalacie ten serwis. taniej jest od pierwszego doładowania?

    3% od każdego doładowania, już od pierwszego razu.

    > Dlaczego nie doładowywac na allegro gdzie 100+10 (orange) jest za 89zł....

    Za dużo zamieszania i kombinowania?
    Argument o oszczędnościach? Ceny "kodów", które najczęściej kupuje nie
    powalają na kolana stąd też dla własnego komfortu i wygody wybieram blue +
    3% cashback.

  • 10. Data: 2009-05-17 19:40:33
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Ja nawet nie wiedzialem, ze moga spamowac. Korzystam z nich od dawien
    dawna i jestem zadowolony. Dodam ze od doladowan poleconych osob rowniez
    masz 3% zwrotu :)

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=