  • 1. Data: 2009-05-16 20:47:44
    Temat: Huawei D100
    Od: "olo" <olo_77.małpa.tlen.pl>

    Witam,

    czy ktoś używa tego rutera, jak działa, jak z zasięgiem sieci wi-fi, czy
    warto kupić? Będę wdzięczny za informacje.

    Pozdrawiam
    Aleksander

  • 2. Data: 2009-05-17 08:59:10
    Temat: Re: Huawei D100
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    olo wrote:
    > czy ktoś używa tego rutera, jak działa, jak z zasięgiem sieci wi-fi,
    > czy warto kupić? Będę wdzięczny za informacje.

    Używam w połączeniu z E169 jako awaryjny dostęp do Internetu w terenie
    dla grupy osób. Modem z Vodafone, a D100 z salonu Play.
    Urządzenie działa świetnie, praktycznie bez żadnych problemów, ale ze
    względu na wewnętrzną antenę WiFi nie spodziewałbym się jakiegoś
    wielkiego zasięgu - ale nie zauważyłem żadnych specjalnych problemów.

    Jak dla mnie ma tylko dwie (w zasadzie nieistotne) wady: Niewygodny (bo
    nietypowy) interfejs zarządzania przez WWW oraz to, że po podłączeniu
    zasilania trzeba osobno włączać routerek przyciskiem.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-05-18 06:19:11
    Od: " K" <k...@W...gazeta.pl>

    olo <olo_77.małpa.tlen.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktoś używa tego rutera, jak działa, jak z zasięgiem sieci wi-fi, czy
    > warto kupić? Będę wdzięczny za informacje.

    Uzywam od listopada w konfigu jak kolega obok ;)
    Zero problemow, moge polecic.