  • 1. Data: 2009-05-16 13:59:50
    Temat: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy w PLAYu (oferta PF) istnieje możliwość włączenia powiadomienia po każdej
    rozmowie, w postaci wyświetlania na ekraniku telefonu informacji o czasie i
    koszcie rozmowy + ewentualnie ile nam zostało na koncie?

    PS.
    Chyba za bardzo przyzwyczaiłem się do tej funkcji w Plusie i teraz mi jej
    brakuje u nowego operatora :)

  • 2. Data: 2009-05-16 15:59:06
    Temat: Re: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2009 15:59:50 +0200, w <gumft8$e6k$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > Czy w PLAYu (oferta PF) istnieje możliwość włączenia powiadomienia po każdej
    > rozmowie, w postaci wyświetlania na ekraniku telefonu informacji o czasie i
    > koszcie rozmowy + ewentualnie ile nam zostało na koncie?

    Nie.

  • 3. Data: 2009-05-16 16:30:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:5mot05p422cggpiobtett2hpcil9ds7ua0@4ax.com

    [ciach]

    No to smutek.

  • 4. Data: 2009-05-16 17:18:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2009 18:30:48 +0200, w <gumq84$quf$2@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> news:5mot05p422cggpiobtett2hpcil9ds7ua0@4ax.com
    >
    > [ciach]
    >
    > No to smutek.

    Przy ich stawkach szkoda czasu na takie pierdoły :).

  • 5. Data: 2009-05-16 18:17:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:batt05hldh6r0frh1r0alv7ng44ie3iitn@4ax.com

    > Przy ich stawkach szkoda czasu na takie pierdoły :).

    W sumie racja. O ile ja mogę brak tej funkcji przeboleć, o tyle bliska mi
    osoba jest dość mocno zawiedzina brakiem tej informacji :) - chyba się nie
    może jeszcze przestawić he he he :)

  • 6. Data: 2009-05-16 19:03:26
    Od: Paweł Łukawski <p...@g...anty_spam.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gumv19$1h6$2@news.interia.pl...
> [...]
    > osoba jest dość mocno zawiedzina brakiem tej informacji :) - chyba się nie

    *101# i ma info kiedy chce

  • 7. Data: 2009-05-16 19:09:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł Łukawski" news:gun2m0$qpv$1@achot.icm.edu.pl

    > *101# i ma info kiedy chce

    W chwili obecnej jestem na etapie uświadamiania jej o możliwości sprawdzenia
    stanu konta ww. sposobem :) Za kilka dni powinno być już OK :)

  • 8. Data: 2009-05-17 06:54:57
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > W chwili obecnej jestem na etapie uświadamiania jej o możliwości sprawdzenia
    > stanu konta ww. sposobem :) Za kilka dni powinno być już OK :)

    ewentualnie *105# minuty z pakietu
    przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic
    nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
    ( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :) )
    az

  • 9. Data: 2009-05-17 07:42:21
    Od: W <a...@o...pl>

    Tomek wystukał, co następuje:

    > ewentualnie *105# minuty z pakietu
    > przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic
    > nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
    > ( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :) )

    A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o ostatniej
    rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne,
    etc.)

  • 10. Data: 2009-05-17 08:00:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek" news:guocc0$s0p$1@news.onet.pl

    > ewentualnie *105# minuty z pakietu
    > przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic
    > nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
    > ( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :) )

    Dzięki za radę - nie pomyślałem o takiej dogodności :)
    Przypisałem swojej lady krótki kod do jednego klawisza. Jest happy :)