  • 1. Data: 2012-04-04 14:14:29
    Temat: Zawór igłowy na mały przepływ
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Poszukuję zaworu igłowego do ręcznej, w miarę precyzyjnej regulacji
    małych przepływów, rzędu 0.5-1 l na minutę. Najmniejsze katalogowe
    zawory są do przepływów 10x większych. Rozwiązania typu elastyczny wężyk
    ściskany np, w imadle odpadają, choć doraźnie są wystarczające.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2012-04-04 15:19:39
    Temat: Re: Zawór igłowy na mały przepływ
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości
> [...]
    >zawory są do przepływów 10x większych. Rozwiązania typu elastyczny
    >wężyk ściskany np, w imadle odpadają, choć doraźnie są wystarczające.

    Ale powierze czy woda ?

    Bo w szpitalu takie male "imadelka" reguluja i 0.5l/h, w kuchence
    turystycznej gazu leci chyba ulamek litra/s

    J.

  • 3. Data: 2012-04-04 19:06:50
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-04-04 15:19, J.F pisze:

    > Ale powierze czy woda ?

    Woda. Ciśnienie przed zaworem maks 1 bar.

    > Bo w szpitalu takie male "imadelka" reguluja i 0.5l/h,

    Jak to się nazywa ? Kiedyś widziałem pompę do wlewów dożylnych, ale to
    była zwykła strzykawka z silnikiem.

    > w kuchence
    > turystycznej gazu leci chyba ulamek litra/s

    Pomysł jest, ale zapewne iglica stalowa.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2012-04-04 19:42:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Jak to się nazywa ? Kiedyś widziałem pompę do wlewów dożylnych, ale
    >to była zwykła strzykawka z silnikiem.

    A tam zaraz pompa - takie male plastykowe korytko z rolka do regulacji
    scisniecia.

    O, masz
    http://yavo.com.pl/index.php?action=zestaw_infuzja

    mowie o tym elemencie w poblizu srodka.

    Mozliwe to ? Caly zestaw 0.77 zl ? za "sprzet medyczny" ?
    http://www.evi-med.com.pl/przyrzad-przetaczania-plyn
    ow-infuzyjnych-p-302.html

    J.

  • 5. Data: 2012-04-04 21:48:23
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 19:42, J.F pisze:

    > Mozliwe to ? Caly zestaw 0.77 zl ? za "sprzet medyczny" ?
    > http://www.evi-med.com.pl/przyrzad-przetaczania-plyn
    ow-infuzyjnych-p-302.html

    mozliwe. w szpitalach tego ida setki dziennie, do tego sa doplaty.
    kupujesz za 0,77 a panstwo doplaca jeszcze (powiedzmy) 4,23.

    do pytajacego (o ile moze to dzialac grawitacyjnie):
    pomysl nad smoczkiem dzieciecym z odpowiednia iloscia dziurek, on
    bardzo precyzyjnie "odkapuje" ilosc cieczy, pod smoczkiem jakies
    naczynie przelewowe, i "gra muzyka"

    pzdr

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 6. Data: 2012-04-04 23:34:50
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Może taki: http://tiny.pl/hpdnr
    W dziale akwarystyka jest tego sporo.
    PP

  • 7. Data: 2012-04-05 11:57:16
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-04-04 19:42, J.F pisze:

    > A tam zaraz pompa - takie male plastykowe korytko z rolka do regulacji
    > scisniecia.

    Ciśnienie na wlocie ~20 razy mniejsze.

    ________MAT_______

  • 8. Data: 2012-04-05 15:29:02
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-04-04 23:34, PL(N)umber_One pisze:
    > Witam
    > Może taki: http://tiny.pl/hpdnr
    > W dziale akwarystyka jest tego sporo.

    Fajne toto, byleby regulacja nie była 0-1. Popróbuję.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2012-04-07 02:25:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 14:14, PeJot pisze:
> [...]
    > zawory są do przepływów 10x większych. Rozwiązania typu elastyczny wężyk
    > ściskany np, w imadle odpadają, choć doraźnie są wystarczające.

    A moze pompe da sie zmienic? Np. na samochodowa 12V.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-04-09 20:49:02
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

> [...]
    > zawory są do przepływów 10x większych. Rozwiązania typu elastyczny wężyk
    > ściskany np, w imadle odpadają, choć doraźnie są wystarczające.

    Bimberku się zachciało :)

    Na forum http://www.bimber.info/forum/index.php?c=1 znajdziesz zarówno
    pomysły jak i gotowe zaworki.

    --