  • 1. Data: 2013-03-02 11:18:36
    Temat: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    ...zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?

  • 2. Data: 2013-03-02 11:41:21
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Rabarbar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ...zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    > allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?

    W sumie czemu nie? Telewizorek, dekoder za stówkę i jadziem :)

  • 3. Data: 2013-03-02 12:27:16
    Od: "abc" <...@...s>

    normalnie to nie, ale że sprzedaje tusk to chętnych będzie multum...

  • 4. Data: 2013-03-02 12:50:18
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "abc" <...@...s> napisał w wiadomości
    > normalnie to nie, ale że sprzedaje tusk to chętnych będzie multum...

    Skąd się tacy biorą... Ech...

  • 5. Data: 2013-03-02 13:01:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 02.03.2013 12:27, abc wrote:
    > normalnie to nie, ale że sprzedaje tusk to chętnych będzie multum...

    Karolu, nie pierdol. I nie zmieniaj nicków.

    Michoo

  • 6. Data: 2013-03-02 13:09:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-02 11:18, Rabarbar pisze:
    > ....zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    > allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?
    A czy na daczę muszę od razu plazmę kupować?
    Fajna bańka za 50zł plus dekoder za 90 zeta i działa. I pewnie podziała
    dłużej niż nowy LCD.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2013-03-02 13:19:09
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 02/03/2013 10:18, Rabarbar wrote:
    > ...zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    > allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?

    W Irlandii już się skończyło. Nie tak dawno próbowałem
    opchnąć ciężkie 32 cale za 5euro (oby ktoś tylko przyjechał),
    potem "za darmo".
    Na końcu wpakowałem w samochód, wywiozłem na wysypisko
    (w Irlandii kupując elektronikę jest doliczany niewielki
    podatek "od środowiska", potem można spokojnie za darmo zawieźć
    TV do utylizacji). To, co zobaczyłem to jak z filmu Wall-e
    (mały kraj a tego sprzętu jest od zaj*ebania a to tylko
    jedno z wielu w samym Dublinie).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2013-03-02 13:50:53
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

> [...]
    > TV do utylizacji). To, co zobaczyłem to jak z filmu Wall-e
    > (mały kraj a tego sprzętu jest od zaj*ebania a to tylko

    tylko te ceny tylko się różnią :P

    bo u nas sprzedają duże pudła 29-32 za 500zł LOL

  • 9. Data: 2013-03-02 14:16:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abc,

    Saturday, March 2, 2013, 12:27:16 PM, you wrote:

    > normalnie to nie, ale że sprzedaje tusk to chętnych będzie multum...

    Karolu, grasz mi na nerwach. To nie jest pl.soc.polityka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-03-02 14:20:43
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 marca 2013 13:09:36 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > A czy na daczę muszę od razu plazmę kupować?
    >
    > Fajna bańka za 50zł plus dekoder za 90 zeta i działa. I pewnie podziała

> [...]
    Na pewno masz rację. Mam telewizor z kineskopem, duży. Mam i nowoczesny 40 cali.
    Obydwa chodziły pod kablówką. Kupiłem dekoder i podłączyłem obydwa. Na tym z
    kineskopem obraz całkiem ładny ale na ledowym o szczegóły można się pokaleczyć, taki
    ostry i wyraźny obraz. I coś mi się widzi że jeszcze żaden kanał nie leci w FHD.