  • 1. Data: 2009-06-08 15:08:01
    Temat: zewnetrzna ladowarka do SE
    Od: "marek rzepecki" <m...@g...pl>

    witam,
    mam SE k800i ze zdjetym zabezpieczeniem. jednak po zdjeciu sim-lock'a
    wiadomo, nie obejmuje mnie juz zadna gwarancja..... i pech chcial ze po 2
    miesiacach padl mi w nim modul ladowania. telefon dziala, jest sprawny poza
    funkcja ladowania baterii.chcialem zapytac czy da sie dokupic jakas
    zewnetrzna/stacjonarna ladowarke w ktorej mozna ladowac baterie z telefonu?
    no troche mi szkoda go wyrzucac bo wymienic plyte gl. to jakby caly
    telefon..:(
    pzdr.

  • 2. Data: 2009-06-08 15:55:11
    Temat: Re: zewnetrzna ladowarka do SE
    Od: Songoku <s...@i...pl>

    Jestes pewien, ze to modul na plycie glownej? Mi siadl po prostu port
    ladowania, mozna takie kupic za kilka zlotych na allegro, a pozniej
    samodzielna wymiana lub w komisie za pare dyszek.

  • 3. Data: 2009-06-08 17:56:45
    Od: "marek rzepecki" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Songoku" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jestes pewien, ze to modul na plycie glownej? Mi siadl po prostu port
    > ladowania, mozna takie kupic za kilka zlotych na allegro, a pozniej
    > samodzielna wymiana lub w komisie za pare dyszek.

    hmm, o tym nie pomyslalem. faktycznie teraz patrze i duzo ludzi pisze o tym
    na "googlach". z ew. wymiana portu nie bede mial problemu tylko ze nie ma
    nic takiego na allegro w tej chwili, no albo ja zle szukam.:)

  • 4. Data: 2009-06-08 20:45:11
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h0jjcq$991$1@inews.gazeta.pl, *marek rzepecki* wrote:

> [...]
    > o tym na "googlach". z ew. wymiana portu nie bede mial problemu
    > tylko ze nie ma nic takiego na allegro w tej chwili, no albo ja zle

    zle szukasz:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=k800*+gnia*&
    buy=0

    --