  • 1. Data: 2009-05-10 19:23:19
    Temat: Sami Swoi tylko do końca roku?
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Klient u jednego handlarza na giełdzie elektronicznej pytał o
    doładowanie do sami swoi za 20zł a ten mu powiedział że niema i niewie
    czy jeszcze będzie miał bo sami swoi będzie tylko do końca roku. Czy to
    prawda? Nie jestem ich klientem ale pytam z ciekawości. Widze że rynek w
    Polsce zaczyna się kurczyć: WPmobi, Mobilking teraz oni

  • 2. Data: 2009-05-10 19:28:41
    Temat: Re: Sami Swoi tylko do końca roku?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RBprv" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem ich klientem ale pytam z ciekawości. Widze że rynek w Polsce
    > zaczyna się kurczyć: WPmobi, Mobilking teraz oni

    Coz - SS to przeciez nie jest zaden kolejny gracz na rynku a tylko nieudolna
    odpowiedz Polkomtela na Heyah - cos jak na poczatku naszego stulecia Polsat
    nieudolnie odpowiedzial swoim reality show na TVN-owskiego
    (licencjonowanego) Big Brothera. A przy okazji Polkomtel sobie mogl kasowac
    polaczenia wewnatrzsieciowe jako pozasieciowe.
    Tak wiec akurat jesli chodzi o SS to jak najbardziej popieram wycofanie tej
    oferty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-10 20:03:57
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > polaczenia wewnatrzsieciowe jako pozasieciowe.
    > Tak wiec akurat jesli chodzi o SS to jak najbardziej popieram wycofanie tej

    Ale czy to prawda?
    Bo nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnej informacji.

    chairon

  • 4. Data: 2009-05-10 20:56:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "chairon" news:gu7ch8$1l5$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Ale czy to prawda?
    > Bo nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnej informacji.

    Również jako klient (niestety już nie tak aktywny jak kiedyś) po
    przeczytaniu tego newsa postanowiłem jednak poszukać jakiś informacji,
    ale... wszystko zakończyło się fiaskiem.
    Zaś co do SS. Nie zapominajmy, że pojawiały się już zapowiedzi tej marki (z
    rok - dwa lata temu?), ale w końcu władze Polkomtela od tego odeszły
    argumentują, że klienci SS to bardzo lojalna grupa generująca stały
    przychód.
    Nie zmienia to jednak faktu, że ludzie nie będą wiecznie przywiązani do
    oferty, która stanowiła b. dobrą ofertę kilka lat temu a nie teraz. Niestety
    prawda jest bolesna i z żalem należy stwierdzić, że SS zatrzymali się w
    miejscu a ostanie posunięcie w ofercie, w postaci przedłużenia
    nieatrakcyjnego pakietu minut stanowić może tylko mocny argument za tym, że
    coś jest nie halo... szkoda.

  • 5. Data: 2009-05-10 21:05:32
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    Mam fona w tej sieci, fajny prościutki numerek i szkoda by mi było z niego
    rezygnować. Kartę kupowałem kilka lat temu i wtedy była to bardzo korzystna
    oferta dla osób dzwoniących głównie na numery stacjonarne. Niestety żadnych
    ciekawych promocji w tej sieci nigdy nie było, a w tej chwili jest to
    najdroższa sieć na rynku. Powinni zlikwidować tę markę, a klientów zmigrować
    do Simplus i tyle.

    chairon

  • 6. Data: 2009-05-10 21:07:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "chairon" news:gu7g4o$7ap$1@nemesis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    1. Przeczytaj zasady jakie panują w usenecie
    2. Naucz się cytować
    3. Napisz to co miałeś napisać, raz jeszcze bo zrobiłeś nam tutaj taki
    burdel, że aż trudno się połapać (cytowałeś w jednym poście dwie osoby?)

  • 7. Data: 2009-05-10 21:09:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Valdi.Pavlack pisze:
    >
    > Mam fona w tej sieci, fajny prościutki numerek i szkoda by mi było z niego
    > rezygnować.

    Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-10 21:14:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:gu7fqf$tr9$1@news.onet.pl

    > Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

    Powyżej twoich słów nie znajdują się moje słowa :) Numer w SS nie mam, ale
    to nie ja pisałem :) - po prostu osoba, która Ty cytujesz nie umie cytować
    innych :)

  • 9. Data: 2009-05-11 08:59:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gu7e3q$eq2$2@news.interia.pl...
> [...]
    > przywiązani do
    > oferty, która stanowiła b. dobrą ofertę kilka lat temu a nie

    Z tym ze Plus nie musi z tych klientow wcale rezygnowac.
    Mozna ich przerzucic do Simplusa, mozna zaproponowac "nowa
    rewelacyjna taryfe" w simplusie i sami przejda, mozna im zostawic
    dumne S-S na wyswietlaczu i zaproponowac oferte taka sama jak w
    Simplusie ..

    Blad taktyczny, taki sam jak przy Heyah - trzeba bylo zalozyc
    osobna firme. Zawsze mozna byloby sprzedac jakiemus chetnemu ..

    J.

  • 10. Data: 2009-05-11 09:01:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

    Do Simplusa tez ?
    Za 50 zlotych, czy za darmo w tym przypadku ? :-)

    J.