  • 1. Data: 2012-03-03 20:35:57
    Temat: Zewnętrzny napęd DVD/Blue Ray z opcją podpinania do TV
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    W sumie sporo jest różnych modeli napędów DVD i B-R zasilanych tylko z USB.
    Szukam czegoś co poza funkcjonalnością napędu do PC-eta czy laptopa,
    potrafiło by odtwarzać filmy po podłączeniu do TV/na przykład przez HDMI
    albo dawało się podpiąć do TV czytającego pliki via USB.

    Bartek

  • 2. Data: 2012-03-03 20:48:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrafiło by odtwarzać filmy po podłączeniu do TV/na przykład przez HDMI
    > albo dawało się podpiąć do TV czytającego pliki via USB.

    Musisz poczekać kilka\kilkanaście miesięcy :)

  • 3. Data: 2012-03-04 09:05:42
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Musisz poczekać kilka\kilkanaście miesięcy :)
    A to dlaczego? :-)
    Znalazłem na przykład jakiegoś Samsunga napęd zewnętrzny DVD zasilany z
    USB, który potrafi współpracować z TV jako odtwarzacz plików.
    Dlatego poszukuje teraz info o takich rozwiązaniach.

  • 4. Data: 2012-03-04 13:59:58
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-04 10:05, BAREK pisze:

> [...]
    > USB, który potrafi współpracować z TV jako odtwarzacz plików.
    > Dlatego poszukuje teraz info o takich rozwiązaniach.

    O mnie się wydaje że to bardziej od tv a nie samego napędu zależy to czy
    da się oglądać z niego filmy.