  • 1. Data: 2012-03-04 11:21:42
    Temat: serwer news.inetia.pl
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    witam
    ponieważ grupy z nazwą "internet" właściwie nie żyją -
    bardzo prosze o jedno zdanie - czy u Was serwer

    news.inetia.pl

    jakoś odpowiada???

    - bo mi wyrzyuca jakiś błąd - i nie daje ściągać wiadomości...

    Jest to serwer netii ale na ich stronie oczywista cisza...

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2012-03-04 11:39:11
    Temat: Re: serwer news.inetia.pl
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 12:21:42 +0100, Art napisał(a):

    > czy u Was serwer
    >
    > news.inetia.pl
    >
    > jakoś odpowiada???

    Na pingi odpowiada.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-03-04 11:44:17
    Od: <news>

    Użytkownik "Art" napisał:
    > bardzo prosze o jedno zdanie - czy u Was serwer news.inetia.pl jakoś
    > odpowiada??? - bo mi wyrzyuca jakiś błąd - i nie daje ściągać
    > wiadomości... Jest to serwer netii ale na ich stronie oczywista cisza...

    widzę że inwigilacja idzie pełną parą!

  • 4. Data: 2012-03-04 12:11:20
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    > widzę że inwigilacja idzie pełną parą!
    - przepraszm - ale jakoś nie rozumiem...

  • 5. Data: 2012-03-04 12:16:09
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Art" <w...@o...plWYWAL> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - bo mi wyrzyuca jakiś błąd - i nie daje ściągać wiadomości...
    >
    > Jest to serwer netii ale na ich stronie oczywista cisza...

    NTG
    Skoro to serv Netii to zapewne tylko użytkownicy Netii mogą z niego
    korzystać (sprawdza po IP). Np. z serwera grup dyskusjynych TP mogą
    korzystać tylko klienci TPSA.

  • 6. Data: 2012-03-04 12:56:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup
    > Skoro to serv Netii to zapewne tylko użytkownicy Netii mogą z niego korzystać
    > (sprawdza po IP).

    To chyba źle sprawdza, bo jestem u nich i jakoś nie mam dostępu.

  • 7. Data: 2012-03-04 13:33:06
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    > To chyba źle sprawdza, bo jestem u nich i jakoś nie mam dostępu.

    o dzieki - czyli nie tylko u mnie jakieś czary-mary...

    do czwartku chyba (może środy) chodziło dobrze...
    a teraz wywala jakiś błąd - jestem oczywista użytkownikiem netii...

  • 8. Data: 2012-03-04 15:13:12
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 14:33:06 +0100, Art napisał(a):

    > o dzieki - czyli nie tylko u mnie jakieś czary-mary...
    > do czwartku chyba (może środy) chodziło dobrze...
    > a teraz wywala jakiś błąd - jestem oczywista użytkownikiem netii...

    Od padniecia serwerow Onetu co chwile inny pada, ja juz czwarty raz serwer
    zmienilem. Grupy powoli umieraja, choc sa wszak calkiem zywe - boli kogos,
    ze sa za to trudno kontrolowalne.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2012-03-04 16:45:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    > Od padniecia serwerow Onetu co chwile inny pada, ja juz czwarty raz serwer
    > zmienilem. Grupy powoli umieraja, choc sa wszak calkiem zywe - boli kogos,
    > ze sa za to trudno kontrolowalne.

    Siedzę na gazecie i odpukać wszystko jest ok.

  • 10. Data: 2012-03-04 16:49:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 16:13:12 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > boli kogos,
    > ze sa za to trudno kontrolowalne.

    Fakt że na newsach nie ma jak puścić reklam, ale i tak jesteś
    teoriospiskowcem :)
    --
    Jacek