  • 1. Data: 2012-02-12 18:06:46
    Temat: Zima w kadrze zamiast podniet na temat D800
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    Kilka zdjec z wyjscia do parku, troche zimno bylo -20C. Ale musialem zeby nie
    zwrocic jak czytam o panice na temat D800. Canoniarze panikuja ze 36MP,
    Nikoniaze ze slaby HighISO, jakas totalna paranoja. Prawie sie wydaje ze bylo
    by lepije zeby ten aparat wogole sie nie pojawil.
    Zamiast sie cieszyc ze cos nowego wyszlo i konsument na tym skozysta to
    wszyscy niezadowoleni.

    Kilka zdjec zamiast sprzetowego bredzlowania:

    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/686380063
    3/in/photostream

    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/686373267
    1/in/photostream

    Pano 200MP
    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/686378136
    9/in/photostream

    Caly set
    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/sets/7215
    7629288165583/

  • 2. Data: 2012-02-12 18:12:33
    Temat: Re: Zima w kadrze zamiast podniet na temat D800
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 18:06:46 +0000 (UTC), Sebastian Z. napisał(a):

    > Caly set
    > http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/sets/7215
    7629288165583/

    To jest jakiś instruktaż, jak nie robić HDR?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 3. Data: 2012-02-12 19:01:44
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-02-12 19:06, Sebastian Z. wrote:
    > Kilka zdjec z wyjscia do parku, troche zimno bylo -20C. Ale musialem zeby nie

    Kadry fajne... gdybyś ich nie spieprzył w PhotoShopie... ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 4. Data: 2012-02-12 20:41:28
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik " Sebastian Z." <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jh8v3l$lvf$1@inews.gazeta.pl...
    | Kilka zdjec zamiast sprzetowego bredzlowania:

> [...]

    Nie, już chyba lepiej czytać o D800 :)

    zdrówka, PW

  • 5. Data: 2012-02-12 22:04:14
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 18:06:46 +0000 (UTC), Sebastian Z. napisał(a):

    > Kilka zdjec z wyjscia do parku, troche zimno bylo -20C. Ale musialem zeby nie
    > zwrocic jak czytam o panice na temat D800.

    I znowu tragedia pod nazwą "Sp... HDR". Proszę, zrób naturalnie, a nie
    jakieś płaskorzeźby. Bo w obecnej formie też można "zwrócić"...

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 6. Data: 2012-02-13 03:07:40
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> napisał(a):

    > I znowu tragedia pod nazwą "Sp... HDR". Proszę, zrób naturalnie, a nie
    > jakieś płaskorzeźby. Bo w obecnej formie też można "zwrócić"...

    Dzieki za komenatrz, to chyba dobry znak. Ostatnim razem jak "skomentowales" moje
    HDRy Kodaka, pokazali je na Flickr Explore najbardziej interesujacych 500 zdjec.
    Pewnie po
    to zeby ludzi przestzec jak to nie powinno wygladac. Tym razem pewnie sie nie uda bo
    temat nie taki interesujacy ale kto wie.

  • 7. Data: 2012-02-13 09:12:07
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2012-02-13 04:07, Sebastian Z. pisze:

> [...]
    bo
    > temat nie taki interesujacy ale kto wie.

    Ale przynajmniej wiesz gdzie jesteś

    http://tnijurl.com/hdrhole/

    ;))

    --
    Ziemo

  • 8. Data: 2012-02-13 11:16:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ale przynajmniej wiesz gdzie jesteś

    A mnie przypomina się wątek z fotką z wakacji, tę ze skałą i łódką ;-)

  • 9. Data: 2012-02-13 17:15:54
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    ziemo <no@email> napisał(a):

    > ie

    > moje
    > ec. Pewnie po
    > uda bo
    >
    > Ale przynajmniej wiesz gdzie jesteś
    >
    > http://tnijurl.com/hdrhole/

    Wlasnie o to chodzi ze nie wiem, czytac nie umiem moze bys przetlumaczyl, ale
    ladnie dobrales kolory, podobaja mi sie.

  • 10. Data: 2012-02-13 18:45:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-12 18:06:46 +0000, " Sebastian Z."
    <s...@g...pl> said:

    > Kilka zdjec zamiast sprzetowego bredzlowania:

    Zdradzę Ci w tajemnicy, że to jest grupa o _sprzęcie_.
    Nie będzie artystycznego bran...wania.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam