  • 1. Data: 2010-09-20 14:43:34
    Temat: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    76,Jechali_pod_prad_po_obwodnicy_Olesnicy__Zgineli_w
    .html

    " Cały czas staramy się ustalić przyczyny wypadku - mówi rzecznik
    oleśnickiej policji"

    Rewelacja, jechali pod prąd, a gość nie wie co było przyczyną wypadku.
    Musi jest z policji.

    Zapewnie będzie chcial sprawdzić prędkość, bo to ma kluczowe znaczenie. ;-)

    Swoją drogą - trzeba w końcu zmienić prawo, które pozwala 80-latkom
    prowadzić samochody bez badań corocznych.
    Taki klient może już nie widzieć i nie kojarzyć nic, o refleksie nie
    wspominając.

  • 2. Data: 2010-09-20 14:46:30
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]
    > oleśnickiej policji"
    >
    > Rewelacja, jechali pod prąd, a gość nie wie co było przyczyną wypadku.

    Słowa klucz to : FIAT UNO

    To auto dla samobójców. Wiem bo mam.

  • 3. Data: 2010-09-20 14:52:20
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    bagno wrote:

    > Słowa klucz to : FIAT UNO
    >
    > To auto dla samobójców. Wiem bo mam.

    I nadal zyjesz?
    To pewnie masz jakis zepsuty egzemplarz. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-09-20 14:52:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Słowa klucz to : FIAT UNO
    >
    > To auto dla samobójców. Wiem bo mam.

    Znaczy sam skręca i przejeżdża 3 km pod prąd? ;-)

  • 5. Data: 2010-09-20 14:55:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Musi jest z policji.
    >
    > Zapewnie będzie chcial sprawdzić prędkość, bo to ma kluczowe znaczenie.

    Zapewne Ci co jechali w prawidłowym kierunku ją przekroczyli, hehehe.

  • 6. Data: 2010-09-20 15:14:05
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:i77ktf$n3d$1@news.onet.pl...

    > Swoją drogą - trzeba w końcu zmienić prawo, które pozwala 80-latkom
    > prowadzić samochody bez badań corocznych.

    Ci mieli po 75 wiec nic by to nie zmienilo :P
    I jak tu teraz okreslic ten graniczny wiec na coroczne badania ?

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-09-20 15:17:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Rewelacja, jechali pod prąd, a gość nie wie co było przyczyną wypadku.
    > Musi jest z policji.

    To przecież oczywiste. Jadący Fordem nie dostosował prędkości do warunków
    czyli nadjeżdżającego z przeciwka Fiata.

    > Swoją drogą - trzeba w końcu zmienić prawo, które pozwala 80-latkom
    > prowadzić samochody bez badań corocznych.

    Wyjątkowo durny pomysł.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-09-20 15:18:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i77ktf$n3d$1@news.onet.pl...

    > Ci mieli po 75 wiec nic by to nie zmienilo :P
    > I jak tu teraz okreslic ten graniczny wiec na coroczne badania ?

    Wiek emerytalny na przykład.

  • 9. Data: 2010-09-20 15:20:49
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-09-20 14:43, Cavallino pisze:
    > Swoją drogą - trzeba w końcu zmienić prawo, które pozwala 80-latkom
    > prowadzić samochody bez badań corocznych.
    > Taki klient może już nie widzieć i nie kojarzyć nic, o refleksie nie
    > wspominając.

    Warto dodać, że na pokładzie była jeszcze 35 letnia pasażerka.

    --
    ererer

  • 10. Data: 2010-09-20 15:22:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Wyjątkowo durny pomysł.

    Pozwolenie im na bezwarunkowe prowadzenie aut?
    Zgadzam się.