  • 1. Data: 2012-12-08 10:29:46
    Temat: Zimowe spostrzeżenie.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Wiedzieliście, że tablica rejestracyjna w czasie mrozu, po zmoczeniu
    woda i pryśnięciu śniegiem z puszki do dekoracji choinek, wygląda jak
    zaśnieżona?
    Co ciekawe, przy pomocy szczotki ów "śnieg" schodzi doskonale, oddalają
    od nas podejrzenie, że chcemy uczynić tablicę nieczytelną dla
    fotoradarów. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2012-12-08 10:36:52
    Temat: Re: Zimowe spostrzeżenie.
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > Co ciekawe, przy pomocy szczotki ów "śnieg" schodzi doskonale, oddalają
    > od nas podejrzenie, że chcemy uczynić tablicę nieczytelną dla

    A to spostrzeżenie tak całkiem przypadkowe ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2012-12-08 11:07:42
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-08 10:36, Karol Y pisze:

    > A to spostrzeżenie tak całkiem przypadkowe ;-)

    Chyba w to nie wątpisz? :-P

  • 4. Data: 2012-12-08 11:13:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 08 Dec 2012 10:29:46 +0100 osobnik zwany WW napisał:

> [...]
    > Co ciekawe, przy pomocy szczotki ów "śnieg" schodzi doskonale, oddalają
    > od nas podejrzenie, że chcemy uczynić tablicę nieczytelną dla

    pamietaj, że śnieg pada na cały samochód więc i na naklejke na szybie
    też :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-12-08 11:27:35
    Od: <1...@6...112735.invalid> (Tom N)

    WW w

> [...]

    > Co ciekawe, przy pomocy szczotki ów "śnieg" schodzi doskonale, oddalają
    > od nas podejrzenie, że chcemy uczynić tablicę nieczytelną dla

    Właściwy minister już szykuje nowelizację rozporządzenia w sprawie warunków
    technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia...

    Pojazd samochodowy powinien być wyposażony:
    [...]
    -- układ zapobiegający nieczytelności tablic rejestracyjnych uruchamiany:
    a) ręcznie przez kierującego
    b) automatycznie w razie potrzeby, w tym poprzez impuls z niezależnych od
    kierującego zewnętrznych urządzeń

    MSPANC
    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2012-12-08 11:39:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 11:27:35 +0100, Tom N napisał(a):
> [...]
    > a) ręcznie przez kierującego
    > b) automatycznie w razie potrzeby, w tym poprzez impuls z niezależnych od

    Ale szybki kierowca bedzie szybki, uruchomi przed radarem i na fotce bedzie
    widac ... wycieraczke :-P

    Po czym pan minister nakaze wyposazenie w transpondery, a drugi wprowadzi
    podatek drogowy :-P

    W dalszej czesci wszystkie pojazdy wyposazy sie w GPS, ktory bedzie na
    biezaco meldowal do ITD i kierowca co miesiac dostanie rachunek za
    wykroczenia i uzywanie drog :-P

    J.

  • 7. Data: 2012-12-08 12:04:33
    Od: tÎż

    J.F. wrote:

    > W dalszej czesci wszystkie pojazdy wyposazy sie w GPS, ktory bedzie na
    > biezaco meldowal do ITD i kierowca co miesiac dostanie rachunek za
    > wykroczenia i uzywanie drog :-P

    A te wszystkie pieniądze nadal będą szły na menelnie, a nie na drogi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-12-08 14:01:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W dalszej części wszystkie pojazdy wyposaży sie w GPS, który będzie na
    > bieżąco meldował do ITD i kierowca co miesiąc dostanie rachunek za
    > wykroczenia i używanie dróg :-P
    a wtedy Ci którzy nie przekraczają dozwolonej prędkości, nie dostaną
    żadnych mandatów, mało tego, będą mile widzianymi klientami zakładów
    ubezpieczeniowych. To pociągnie za sobą znaczne zniżki, niezależne od
    miejsca zamieszkania, wieku kierowcy i posiadanego modelu samochodu
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-12-08 14:22:44
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2012 14:01:14 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczeniowych. To pociągnie za sobą znaczne zniżki, niezależne od
    > miejsca zamieszkania, wieku kierowcy i posiadanego modelu samochodu

    Na drogach będzie spokój i dużo luzu a spółki typu: KZKGOP, KŚ, PKP, PR,
    TLK, ZTM itp. będą przeżywać renesans :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2012-12-08 14:40:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ubezpieczeniowych. To pociągnie za sobą znaczne zniżki, niezależne od
    > miejsca zamieszkania, wieku kierowcy i posiadanego modelu samochodu

    Albo i nie pociagnie, bo jakos tak ci co placa mandaty nie narzekaja na
    wysokosc zwyzek :-P

    J.