  • 1. Data: 2014-03-19 20:30:10
    Temat: Złącze "szpilkowe"/"igłowe" jak to się nazywa?
    Od: Maks <b...@b...ble>

    Potrzebuję się dowiedzieć jak nazywa się złącze gdzie konektorami są
    jakby igły/szpilki na sprężynkach. Czasem stare telefony komórkowe miały
    w tym stylu złącza do ładowarki.

    Maks

  • 2. Data: 2014-03-19 22:53:28
    Temat: Re: Złącze "szpilkowe"/"igłowe" jak to się nazywa?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 19 marca 2014 20:30:10 UTC+1 użytkownik Maks napisał:
    > jakby igły/szpilki na sprężynkach. Czasem stare telefony komórkowe
    > miały w tym stylu złącza do ładowarki.

    Po angolsku to "spring-loaded connectors", po naszemu
    nie mam bladego pojęcia :P

    L.

  • 3. Data: 2014-03-20 02:27:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Po angolsku to "spring-loaded connectors", po naszemu
    > nie mam bladego pojęcia :P

    "Igly sprezyste" - kopyrajt: Semicon;-):
    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=303

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-03-20 15:54:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2014-03-20 02:27, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > "Igly sprezyste" - kopyrajt: Semicon;-):
    > http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=303

    Mam wrażenie, że pytaczowi chodziło raczej o takie cusie:

    http://tinyurl.com/njeq4cq

    L.

  • 5. Data: 2014-03-20 21:31:39
    Od: Maks <b...@b...ble>

    W dniu 2014-03-20 15:54, Lisciasty pisze:
    gory=303

    > Mam wrażenie, że pytaczowi chodziło raczej o takie cusie:
    >
    > http://tinyurl.com/njeq4cq
    >
    > L.

    Dziękuję, o takie coś mi chodziło.

    Maks

  • 6. Data: 2014-03-21 01:11:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Mar 2014 21:31:39 +0100, Maks <b...@b...ble>
    wrote:
    > Dziękuję, o takie coś mi chodziło.

    Mam kilka tych "sprężyn" millmaxa, świetnie się nadają jako końcówka
    programatora gdy na plytce są tylko pady do programowania. Cena
    niestety chora...

    --
    Marek