  • 1. Data: 2013-01-18 12:44:59
    Temat: Złośliwy sposób na fotoradary. Palikot rozdaje maski
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://www.sfora.pl/Zlosliwy-sposob-na-fotoradary-Pa
    likot-rozdaje-maski-a51552

    Mistrz!

  • 2. Data: 2013-01-18 13:16:53
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > http://www.sfora.pl/Zlosliwy-sposob-na-fotoradary-Pa
    likot-rozdaje-maski-a51552
    > Mistrz!

    Zaden mistrz, zwyczajnie nieudolna proba wylansowania sie. Monisia robi
    co moze, ale jakos mu to nie pomaga.
    Ze tez nikt nie mowi o tym, ze to nie FR sa problemem, tylko
    ograniczenia predkosci stawiane przez dziadkow w kapeluszach. Zwyczajnie
    nalezaloby zrobic pomiar np. najczesciej wystepujacej predkosci na danym
    odcinku i takie ograniczenie postawic.
    Za proste jak widac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2013-01-18 13:22:39
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

> [...]
    > ograniczenia predkosci stawiane przez dziadkow w kapeluszach. Zwyczajnie
    > nalezaloby zrobic pomiar np. najczesciej wystepujacej predkosci na danym

    Rachunek za Leasing zabawek i drużyny do jej obsługi do czego się
    zaksięguje, kiedy fotka przestanie przynosić zysk?

  • 4. Data: 2013-01-18 16:25:38
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "onarjusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.sfora.pl/Zlosliwy-sposob-na-fotoradary-Pa
    likot-rozdaje-maski-a51552

    > Mistrz!

    jaki mistrz - przeciez to pierdolony przydupas donalda t.
    a teraz znowu sie lansuje.
    swinski ryj z gumowym fiutem.

  • 5. Data: 2013-01-18 17:24:47
    Od: tá´Ź

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Zwyczajnie nalezaloby
    > zrobic pomiar np. najczesciej wystepujacej predkosci na danym odcinku i
    > takie ograniczenie postawic. Za proste jak widac.

    Tyle, że wtedy byłyby ze trzy fotki dziennie, nie opłaca się.

    --
    ss??q s? ??u??ou??