    From: "Stanisław" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zmiana abonamentu
    Date: Tue, 18 Aug 2009 23:55:16 +0200

    Po dwuletniej niewoli w Plusie nie mogę się zdecydować na zmiane
    abonamentu.Ilość opcji spora ale tak naprawdę nic naprawdę ciekawego nie ma
    za sensowne pieniądze.Interesuje mnie jak najmniej ograniczony dostęp
    mobilny do internetu.Ale tego chyab nie załatwię zmieniając abonament.Poza
    tym znichęcają mnie ogrniczenia a to kosztowe a to limity wszekie
    możliwe.Zaczynam myśleć nad zmiana operatora..Proszę o jakiś mądry pomysł w
    tym zakresie z uwzględnieniem tego dostępu do internetu.