  • 1. Data: 2009-08-18 21:55:16
    Temat: Zmiana abonamentu
    Od: "Stanisław" <s...@g...pl>

    Po dwuletniej niewoli w Plusie nie mogę się zdecydować na zmiane
    abonamentu.Ilość opcji spora ale tak naprawdę nic naprawdę ciekawego nie ma
    za sensowne pieniądze.Interesuje mnie jak najmniej ograniczony dostęp
    mobilny do internetu.Ale tego chyab nie załatwię zmieniając abonament.Poza
    tym znichęcają mnie ogrniczenia a to kosztowe a to limity wszekie
    możliwe.Zaczynam myśleć nad zmiana operatora..Proszę o jakiś mądry pomysł w
    tym zakresie z uwzględnieniem tego dostępu do internetu.

  • 2. Data: 2009-08-18 22:02:17
    Temat: Re: Zmiana abonamentu
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Stanisław pisze:

> [...]
    > możliwe.Zaczynam myśleć nad zmiana operatora..Proszę o jakiś mądry pomysł w
    > tym zakresie z uwzględnieniem tego dostępu do internetu.

    Firma czy osoba prywatna?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-08-18 22:11:11
    Od: "Municher" <m...@o...pl>

    > Firma czy osoba prywatna?

    tak czy inaczej w playu wychodzi taniej, a jak masz swój aparat to
    podpisujesz umowę tylko na rok.

  • 4. Data: 2009-08-18 22:36:52
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Municher pisze:

    > tak czy inaczej w playu wychodzi taniej, a jak masz swój aparat to
    > podpisujesz umowę tylko na rok.

    Tia, powiedział co wiedział (mam Fresha) to ciekawe dlaczego nikt nie
    siedzi w Playu, jednak są jakieś różnice i różne potrzeby.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2009-08-19 01:14:51
    Od: "Stanisław" <s...@g...pl>

  • 6. Data: 2009-08-19 06:05:54
    Od: "Strapczy" <S...@w...pl>

    PLAy

  • 7. Data: 2009-08-19 06:06:09
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Stanisław pisze:

> [...]

    W Plusie jest tylko jedno wyjście jeśli chcesz mieć spokój z mobilnym
    netem. Zwykły abonament i usługa iPlus z limitem transferu 1,5 GB na tym
    samym numerze.

    Koszt to abo na rozmowy + abo iPlus'a

    No chyba, że wystarczą Ci same płatne pakiety włączane na numerze.

    Ogólnie wszyscy operatorzy stosują podobne rozwiązania z wyjątkiem Play,
    który swój internet dostarcza tylko w większych miastach, a właściwie w
    ich centrach. Na obrzeżach już jest kiepsko, a za miastem mobilny net
    Play'a to temat odległej przyszłości.

  • 8. Data: 2009-08-19 07:38:13
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał
    > Ogólnie wszyscy operatorzy stosują podobne rozwiązania z wyjątkiem Play,
    > który swój internet dostarcza tylko w większych miastach, a właściwie w
    > ich centrach.

    Czy miasto o populacji 18 tys. mieszkańców jest duże czy małe?

    > Na obrzeżach już jest kiepsko, a za miastem mobilny net Play'a to temat
    > odległej przyszłości.

    Ja tam nie wiem jak to w końcu jest... Będąc w zasięgu 2G Play normalnie
    sprawdzam pocztę itp. - to na tych obrzeżach. Bo ciut przed granicą
    wspomnianego miasta normalnie łapię się na 3G.

    Maciek.

  • 9. Data: 2009-08-19 07:44:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy miasto o populacji 18 tys. mieszkańców jest duże czy małe?

    Pewnie, ze male :)
    Aczkolwiek i w takich Play pewnie sie zdarza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-08-19 07:45:54
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek pisze:

> [...]

    > sprawdzam pocztę itp. - to na tych obrzeżach. Bo ciut przed granicą
    > wspomnianego miasta normalnie łapię się na 3G.

    Jeśli będzie chciał na numerze włączyć Play Online to tylko w miastach
    będzie chodziło. Nie ma tu znaczenia duże/małe. Jest lista ("już 437
    miast" ;) ) i mapa miejscowości z Play Online
    http://internet.playmobile.pl/maps/