  • 1. Data: 2009-04-19 10:28:49
    Temat: Zmiana numeru Playowego na Oranżadowy
    Od: Gilbert III <a...@w...pl>

    Witam

    Mam ci ja numer i telefon abonamentowy w Play-u. Z pewnych względów
    chciałbym zmienić numer telefonu, ale tym razem nie chciałbym, żeby on
    wyglądał Play'owsko.
    Chciałbym więc zamienić mój numer na pochodzący od Oranżady, ponieważ taki
    to starter leży z ładnym numerem u mnie w szufladzie. Ale czy to jest w
    ogóle wykonalne czy raczej trzeba by rozwiązać umowę?

  • 2. Data: 2009-04-19 10:56:07
    Temat: Re: Zmiana numeru Playowego na Oranżadowy
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Gilbert III pisze:
    > Witam
    >
    > Mam ci ja numer i telefon abonamentowy w Play-u. Z pewnych względów
    > chciałbym zmienić numer telefonu, ale tym razem nie chciałbym, żeby on
    > wyglądał Play'owsko.

    A co złego jest w numerze typowym dla play? Ludzie nie chcą na niego
    dzwonić? Nie odbierają jak się wyświetli na ich telefonie?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 3. Data: 2009-04-19 13:19:01
    Od: "Esiek" <e...@p...onet.pl>

    > A co złego jest w numerze typowym dla play? Ludzie nie chcą na niego
    > dzwonić? Nie odbierają jak się wyświetli na ich telefonie?

    Nie chca na niego dzwonic, to chyba oczywiste z taka polityka jaka Play
    prowadzi...

  • 4. Data: 2009-04-19 14:49:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Esiek" napisał:

    > Nie chca na niego dzwonic, to chyba oczywiste

    Tak tak, oczywista oczywistość...

    > z taka polityka jaka Play prowadzi...

    A jaką politykę prowadzi Play, że ludzie nie chcą na te numery dzwonić?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-04-19 14:54:27
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał

    > A jaką politykę prowadzi Play, że ludzie nie chcą na te numery dzwonić?

    Jaką? "taka" - masz przecież napisane ;>

    M.

  • 6. Data: 2009-04-19 18:56:00
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    JoteR napisał(a) w wiadomości: ...

    >A jaką politykę prowadzi Play, że ludzie nie chcą na te numery dzwonić?

    Do Play jest najdrożej. Głównie dlatego bo Play ma najdroższy interconnect.
    Inni operatorzy gdyby chcieli ułożyć płaską taryfę to często musieliby
    do połączeń do Play-a dokładać. Więc robią "do wszystkich" za wyj. Play.
    Poza tym niektórych drażni, że dzwoniąc do Play nabijają kasę Play-owcom
    (odbieranie w Play bywa premiowane).

    Arek

  • 7. Data: 2009-04-19 19:28:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Arek" napisał:

    > Do Play jest najdrożej.

    No ale to problem tych sieci, które mają takie taryfy. Co ma do tego
    "polityka Play"?

    > Głównie dlatego bo Play ma najdroższy interconnect.
    > Inni operatorzy gdyby chcieli ułożyć płaską taryfę to często musieliby
    > do połączeń do Play-a dokładać. Więc robią "do wszystkich" za wyj. Play.

    Wiesz, uwierzyłbym w to gdyby nie fakt, że np. w taryfach biznesowych Plusa
    stawka była taka sama do wszystkich sieci, w tym i Play. Więc mówisz, że
    Polkomtel przez 2 lata do mnie dokładał? Wzruszyłem się niesłychanie
    bardzo...

    > Poza tym niektórych drażni, że dzwoniąc do Play nabijają kasę Play-owcom
    > (odbieranie w Play bywa premiowane).

    Aha, i tu jest pies pogrzebany. Taka bezinteresowna, małostkowa zawiść.
    Naprawdę, nie ma się czym chwalić :-/

    JoteR

  • 8. Data: 2009-04-19 19:29:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 16:49:46 +0200, JoteR napisał(a):

    > A jaką politykę prowadzi Play, że ludzie nie chcą na te numery dzwonić?

    Nie słyszałeś? Miała być polityka miłości, ale się Jarkowi odwidziało
    już...

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-04-19 19:35:09
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie słyszałeś? Miała być polityka miłości, ale się Jarkowi odwidziało
    > już...

    Uuu... Pewnie prezydent ma telefon w orange a Premier w Play i ze
    względu na stawki nie mogą się dogadać. A Jarosław uznaje pewnie tylko
    stacjonarne i stąd te dziwactwa.

  • 10. Data: 2009-04-19 20:00:25
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał

> [...]
    > Inni operatorzy gdyby chcieli ułożyć płaską taryfę to często musieliby
    > do połączeń do Play-a dokładać. Więc robią "do wszystkich" za wyj. Play.

    I wtedy to ich własny klient płaci więcej. Ale nie każdy... Taryfy biznesowe
    zwykle nie uwzględniają różnicy, bo to dopiero byłby śmiech. A i taka taryfa
    Kubali w + również ma w nosie interconnect.
    Jak więc to jest? Marketingowe "do wszystkich z *" jako odpowiedź na ruch
    konkurencji. I nic ponad to.

    > Poza tym niektórych drażni, że dzwoniąc do Play nabijają kasę Play-owcom
    > (odbieranie w Play bywa premiowane).

    Identycznie jest w Tak Taku. Rozumiem, że do Ery też nie dzwonisz? :)

    Maciek.