  • 1. Data: 2009-04-18 20:30:46
    Temat: [NowyTT] "1h za grosze" i "Bonus" GRYZĄ SIĘ?
    Od: a...@g...com

    przepraszam ale w/g jakich zasad są pobierane opłaty za rozmowę do Ery
    i na stacjonarne jeśli OBIE te 2 usługi są włączone:

    - "Godzina za grosze"
    http://tinyurl.com/6pyyzo
    - "Bonus"
    http://tinyurl.com/cuevk2

    w regulaminach nie doczytałem sie jakoś niczego na temat łączenia tych
    usług

  • 2. Data: 2009-04-18 23:41:40
    Temat: Re: [NowyTT] "1h za grosze" i "Bonus" GRYZĄ SIĘ?
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > - "Bonus"
    > http://tinyurl.com/cuevk2
    >
    > w regulaminach nie doczytałem sie jakoś niczego na temat łączenia tych

    Nic się nie gryzie. Otrzymane minuty w "Bonusie" gromadzone są na
    koncie, które możesz wykorzystać na sms-y do Ery i Heyah i rozmowy do
    Heyah. Przynajmniej w starym TT tak było, a regulamin w nowym się nie
    zmienił chyba.

    Grzexs

  • 3. Data: 2009-04-19 16:06:07
    Temat: Re: "1h za grosze" i "Bonus" GRYZĄ SIĘ?
    Od: a...@g...com

    On 19 Kwi, 01:41, Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > koncie, które możesz wykorzystać na sms-y do Ery i Heyah i rozmowy do
    > Heyah. Przynajmniej w starym TT tak było, a regulamin w nowym się nie

    no fajnie ale jak dzwonisz do ery/stacjonarnych np. przez 2 minuty to
    czy zapłacisz te 2 *erajednostki* zgromadzone wcześniej czy 29 gr za
    "rozmowę trwającą do 59 minut"?

  • 4. Data: 2009-04-19 18:30:45
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > no fajnie ale jak dzwonisz do ery/stacjonarnych np. przez 2 minuty to
    > czy zapłacisz te 2 *erajednostki* zgromadzone wcześniej czy 29 gr za
    > "rozmowę trwającą do 59 minut"?

    Zapłacisz 29 gr. Jeśli masz włączone "Godzinę za grosze", to za każdą
    rozmowę z Erą i stacjonarnymi zapłacisz nie mniej niż 29 gr. "Godzina za
    grosze" ma wyższy priorytet.

    Grzexs

  • 5. Data: 2009-04-20 17:08:50
    Od: a...@g...com

    On 19 Kwi, 20:30, Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> wrote:

    > Zapłacisz 29 gr. Jeśli masz włączone "Godzinę za grosze", to za każdą
    > rozmowę z Erą i stacjonarnymi zapłacisz nie mniej niż 29 gr. "Godzina za
    > grosze" ma wyższy priorytet.

    no a co się z erajednostkami stanie?

  • 6. Data: 2009-04-20 18:25:59
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > no a co się z erajednostkami stanie?

    No nic. Będą sobie czekać, aż raczysz wysłać sms-a lub zadzwonić do
    Heyaha, albo zrezygnujesz z "Godziny za grosze".

    Grzexs