  • 1. Data: 2009-04-19 06:31:07
    Temat: 3G na co mi
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Se 890i z kartą simplusa.
    nie wiem jak uruchomiłem 3g - żółta okogryząca ikona na ekranie, irytuje.
    czy to mi jest do czegoś potrzebne?

    i najważniejsze: jak to wyłączyć? lub: jak to na _stałe_ wyłączyć?
    włączam i wyłączam telefon, i dziad (3G) wraca...

  • 2. Data: 2009-04-19 06:41:27
    Temat: Re: 3G na co mi
    Od: Weissmann <P...@g...com>

    Masz chłopie problemy... ładna pogoda jest za oknem, wyskocz do lasu i
    przewietrz się :)

  • 3. Data: 2009-04-19 07:41:07
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Końrad N.S. pisze:
> [...]
    >

    > i najważniejsze: jak to wyłączyć? lub: jak to na _stałe_ wyłączyć?
    > włączam i wyłączam telefon, i dziad (3G) wraca...

    Poszukaj czegoś takiego:
    Ustawienia -> Łączność -> Sieci komórkowe -> Tryb pracy sieci ustawiasz
    na: 'Tylko GSM'.

  • 4. Data: 2009-04-19 10:26:28
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Poszukaj czegoś takiego:
    > Ustawienia -> Łączność -> Sieci komórkowe -> Tryb pracy sieci ustawiasz
    > na: 'Tylko GSM'.

    Zdaje się też trochę dłużej bateria będzie trzymać.

    Grzexs

  • 5. Data: 2009-04-19 11:46:36
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 08:31:07 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

> [...]
    >

    > i najważniejsze: jak to wyłączyć? lub: jak to na _stałe_ wyłączyć?
    > włączam i wyłączam telefon, i dziad (3G) wraca...

    Jeśli wszystko zawodzi to instrukcja z pomocą przychodzi.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 6. Data: 2009-04-20 14:32:30
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Pawełek" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj czegoś takiego:
    > Ustawienia -> Łączność -> Sieci komórkowe -> Tryb pracy sieci ustawiasz na:
    > 'Tylko GSM'.

    bardzo dziękuję! zrobione.