  • 1. Data: 2012-05-18 11:53:03
    Temat: Zna ktos jezyk francuski ?
    Od: Telemach <t...@g...com>

    Potrzebuje napisac zapytanie do sprzedajacego francuza a nie chce
    korzystac z internetowych tlumaczy dlatego chcialem zapytac czy ktos z
    was potrafi sie porozumiec w tym jezyku ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2012-05-18 12:35:18
    Temat: Re: Zna ktos jezyk francuski ?
    Od: "KM" <K...@o...co>

    >was potrafi sie porozumiec w tym jezyku ?

    napisz po Angielsku. Kazdy francuz zna Angielski (nie z Quebecu)

    KM

  • 3. Data: 2012-05-18 12:56:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Uzytkownik "Telemach" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > Potrzebuje napisac zapytanie do sprzedajacego francuza a nie chce
    > korzystac z internetowych tlumaczy dlatego chcialem zapytac czy ktos z
    > was potrafi sie porozumiec w tym jezyku ?

    Uzyj tego. Nie zbiedniejesz.
    http://wyborcza.biz/Firma/1,101966,10812334,Tlumacz_
    na_telefon__Nowy_model_biznesowy_okazal_sie.html
    http://www.convertel.pl/system_tlumaczeniowy.html

    Tmek

  • 4. Data: 2012-05-18 14:10:05
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > napisz po Angielsku. Kazdy francuz zna Angielski (nie z
    > Quebecu)

    Żebyś się nie zdziwił. Jak byłem we Francji z rodziną to
    często nawet w biurach informacji turystycznej w mniejszych
    miasteczkach nie szło się dogadać po angielsku :-). Żabojady
    mają dziwne podejście do obcokrajowców, uważają że jak ktoś
    do nich przyjeżdża to niech się uczy po francusku :-).

  • 5. Data: 2012-05-18 20:18:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

> [...]
    > dogadać po angielsku :-). Żabojady mają dziwne podejście do
    > obcokrajowców, uważają że jak ktoś do nich przyjeżdża to niech się uczy

    Oni nie lubią angielskiego, często znają, tylko nie chce po angielsku
    rozmawiać, bo nie.

  • 6. Data: 2012-05-18 21:44:00
    Od: "KM" <K...@o...co>

    >Oni nie lubią angielskiego, często znają, tylko nie chce po angielsku

    lol. WSZYSTCY francuzi mówią po Angielsku po byli kiedyś pod panowaniem

    KM

  • 7. Data: 2012-05-18 21:44:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-18 14:10, Robert_J pisze:

> [...]
    > dogadać po angielsku :-). Żabojady mają dziwne podejście do
    > obcokrajowców, uważają że jak ktoś do nich przyjeżdża to niech się uczy

    To nie tyle podejście do obcokrajowców, co do własnego języka. Są w nim
    tak mocno zakochani, że nie przykładają się do nauki obcych.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-05-18 21:54:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 May 2012 21:44:00 +0200 osobnik zwany KM wystukał:

    > lol. WSZYSTCY francuzi mówi? po Angielsku po byli kiedy? pod panowaniem

    kolina,
    a ty nawet polskiego nie znasz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2012-05-18 21:59:54
    Od: "KM" <K...@o...co>

    >a ty nawet polskiego nie znasz

    lol. Byłem we Francji wszendzie i nawet w Qebek i mówię nieżle (lliance
    Francais Proficente level 3)

    KM

  • 10. Data: 2012-05-18 22:12:30
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-18 21:59, KM pisze:

    > lol. Byłem we Francji wszendzie i nawet w Qebek i mówię nieżle (lliance
    > Francais Proficente level 3)
    >
    > KM

    Kolina, boli cię głowa? To weź ...

    --