  • 1. Data: 2012-05-18 09:16:27
    Temat: seicento co to za wersja?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Trafiłem taki "kwiatek" -
    http://imageshack.us/photo/my-images/692/20120404222
    .jpg/
    to jest przeróbka, czy wychodziły takie wersje? Przyznam, że wyglądało
    na profesjonalną robotę i ładnie się prezentowało.

  • 2. Data: 2012-05-18 09:39:48
    Temat: Re: seicento co to za wersja?
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > to jest przeróbka, czy wychodziły takie wersje? Przyznam, że wyglądało
    > na profesjonalną robotę i ładnie się prezentowało.

    Nie widzę zamka na tylnej klapie. IMO samoróbka.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-05-18 10:19:24
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    > to jest przeróbka, czy wychodziły takie wersje? Przyznam, że wyglądało
    > na profesjonalną robotę i ładnie się prezentowało.

    A to nie jakaś wersja limitowana SCHUMACHER?

  • 4. Data: 2012-05-18 11:31:55
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]
    > to jest przeróbka, czy wychodziły takie wersje? Przyznam, że wyglądało
    > na profesjonalną robotę i ładnie się prezentowało.

    Po lewej rurka wydechowa jest większej średnicy?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-18 12:20:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 10:31, Czeslawek wrote:
    .jpg/

    > Po lewej rurka wydechowa jest większej średnicy?

    Bo pewnie nawet wydechu tam nie ma, tylko kawałek rury od centralnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-05-18 19:57:35
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-05-18 12:20, kamil pisze:

    > Bo pewnie nawet wydechu tam nie ma, tylko kawałek rury od centralnego.

    Michel robił takie podwójne wydechy do SC razem ze strumienicą ;)
    Czy to coś dawało nie wiem, 899ccm buczało bardziej rajdowo :D co
    najmniej jakby tam pod maską ze 2 litry siedziały ;) Z tym wydechem
    wyciskałem z niego 90km/h na dwójce, przy std wydechu nie chciał tyle
    osiągnąć.

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2012-05-18 20:08:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Czeslawek"

    > Po lewej rurka wydechowa jest większej średnicy?

    To wina zdjęcia, w rzeczywistości rury miały te samą srednicę i
    wyglądało to bardzo estetycznie

  • 8. Data: 2012-05-18 23:42:14
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To wina zdjęcia, w rzeczywistości rury miały te samą srednicę i wyglądało
    > to bardzo estetycznie

    kiedyś wkładało sie do cc/sc fiatowskiego 1.2 i turbo.
    pełno tego na YT

    Jacek