  • 1. Data: 2006-11-29 23:03:12
    Temat: Znika Pro Futuro
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    Znika "Pro Futuro"
    28.11.2006 18:10
    Zarząd Netii informuje, że została podjęta decyzja o połączeniu Netii z jej
    spółką działającą pod firmą Pro Futuro SA.
    Celem wewnętrznej konsolidacji jest uproszczenie i uczynienie bardziej
    przejrzystą struktury kapitałowej Grupy Netia. W opinii zarządu wpłynie to
    korzystnie na jej funkcjonowanie poprzez ograniczenie kosztów zarządzania
    Grupą Netia, w tym zmniejszenie skali uciążliwych dla prowadzenia
    działalności bieżącej rozliczeń wewnątrzgrupowych.

    Netia nabyła 100 proc. akcji Pro Futuro w lipcu br. od Jupitera, dataCOM i
    PTU.

    Pro Futuro jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi transmisji
    danych, dostępu do Internetu, usługi hostingowe i przesyłu głosu w
    technologii VoIP. Spółka posiada własną, szerokopasmową sieć
    telekomunikacyjną Infostradę Futuro powstałą na bazie nowoczesnej
    technologii LMDS. Świadczy usługi telekomunikacyjne w Warszawie, Łodzi,
    Katowicach, Krakowie, Kielcach, Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu,
    Poznaniu, Bielsku-Białej oraz Lublinie.

    http://fkn.pl/1,0,1441403,1,rss,wiadomosc.html

    Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((

    Konsolidacje... ciekawe, ilu względnie dużych ISP zostanie na rynku za
    rok-dwa? Licząc na palcach wychodzi mi, że 5-6...

    pozdr
    zasiu

  • 2. Data: 2006-11-29 23:33:06
    Temat: Re: Znika Pro Futuro
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <ekl3jd$m1a$1@news.task.gda.pl> zasiu napisał(a):

    > Znika "Pro Futuro"
    > 28.11.2006 18:10

    To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami, zwłaszcza
    tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 3. Data: 2006-11-30 09:16:50
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami,
    > zwłaszcza
    > tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.

    a po co ma zniknąć 15833. Czy po powstaniu exatela znikął as telenergo czy
    też telbanku ?
    Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
    ipartners część
    po czymś tam jeszcze.
    Posiadanie kilku ASów jest wygodne, bo można oddzielić np sieć tranzytową od
    dostępowej
    i np umożliwia to odsprzedaż zagranicy pomimo np peeringu w WIX/PL-IX.

    Marcin

  • 4. Data: 2006-11-30 09:39:50
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <ekm7i4$6if$1@polsl.pl> Marcin Kuczera napisał(a):

    > a po co ma zniknąć 15833. Czy po powstaniu exatela znikął as telenergo czy
    > też telbanku ?

    a gdzie jest as polbox-u,multinet-u,piknet-u czy polski online ?

    > Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
    > ipartners część

    a odnośnie asn energis-a to moim zdaniem on zniknie, bo np: łącze do Teli
    przepieli już do asn GTS-u a nowych klientów przypinają już tylko do as8246.

    Podobnie dzieje się też z ASN Telbank-u 6778 (dodatkowo tam również starzy
    klienci przepinani są na 20804).

    > po czymś tam jeszcze.
    > Posiadanie kilku ASów jest wygodne, bo można oddzielić np sieć tranzytową od
    > dostępowej

    akurat netia to ma w czym wybierać :-)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 5. Data: 2006-11-30 17:43:55
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 30 Nov 2006 10:16:50 +0100 I had a dream that Marcin Kuczera
    <m...@l...usun-to.pl> wrote:
    >a po co ma zniknąć 15833.

    Bo Netia do tej pory znikała wszystkie przejęte przez siebie ASy.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2006-11-30 19:48:39
    Temat: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
    Od: "Tomek" <news@swoboda_.lublin.pl>

    > Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((

    Szkoda,

    z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że różnie
    pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z usnięciem
    awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
    Teraz Netia - żenada, dno, syf.
    Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
    odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
    Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
    radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
    Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
    W-wy.
    Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
    podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest poniżej
    dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
    Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
    Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
    klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

    troszkę się uniosłem, ale grupa właściwa....

  • 7. Data: 2006-11-30 20:59:37
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
    > klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

    Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i ludzkie
    podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
    procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
    druga Tepsa...

    pozdr
    zasiu

  • 8. Data: 2006-11-30 22:26:29
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
    > procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka

    skąd ja to znam... na spotkaniu dot. wymiany ruchu w polsce wyskoczyli
    jaka to TP wredna a jacy to oni są super i że się ze wszystkimi peerują..
    Ale na uwagę że z mniejszymi się nie chcą peerować (w wix/pl-ix) to ich
    reakcja była taka, że wcale nie muszą się peerować z mniejszymi....
    Mentalność kalego.. Pani Prezes też to zauważyła..

    Marcin

  • 9. Data: 2006-12-01 20:25:26
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Thu, 2006-11-30 at 10:16 +0100, Marcin Kuczera wrote:
    > Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
    > ipartners część po czymś tam jeszcze.

    Internet Partners powstało z połączenia Internet Technologies
    (AS6714) i ATOMu (AS8246).
    A teraz doszedł jeszcze AS Energisa.

    Jacek

  • 10. Data: 2006-12-06 08:10:24