  • 21. Data: 2014-07-09 11:21:24
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak, trafiłeś. Taki jesteś macho!

    To po co znowu robisz z siebie debila ?

    > A teraz napraw sobie KF i nie truj.

    Daj namiary na ten zniszczony FR to przestane "truc" i odczep sie od mojego
    KF, nic ci do tego.

  • 22. Data: 2014-07-09 11:22:11
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 09/07/14 11:14, Myjk wrote:
    > Tak, trafiłeś. Taki jesteś macho!

    Ale co, nie dasz szansy, żebyśmy przyznali Ci rację?

    --
    Alf/red/

  • 23. Data: 2014-07-09 11:26:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jul 2014 11:21:24 +0200, Czesław Wiśniak

    > Daj namiary na ten zniszczony FR to przestane "truc"

    Gdzie chcesz sobie obejrzeć jak został zniszczony?
    W wiadomościach? rotfl

    > i odczep sie od mojego KF, nic ci do tego.

    Od kiedy mnie tam wrzuciłeś o już mój KF!
    Ale właśnie widać jak wrzuciłeś, lamo.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2014-07-09 11:33:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 11:22:11 +0200, Alf/red/

    > Ale co, nie dasz szansy, żebyśmy przyznali Ci rację?

    Następny. Co ci to da gdzie i jak chcesz zweryfikować? Pojawisz się
    osobiście żeby zobaczyć pusty obecnei maszt, cofniesz się w czasie żeby
    potwierdzić że ludzie kiedyś heblowali poniżej prędkości dopuszczalnej, a
    teraz zapieprzają jak głupi?

    Poza tym, pisałem już o tym parokrotnie na tej grupie, więc to żadna
    tajemnica -- ale lubię się podrażnić z głupkiem wioskowym. :> Trakt
    Brzeski/Objazdowa.

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2014-07-09 11:40:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 11:22:11 +0200, Alf/red/

    > Ale co

    Masz linka: http://goo.gl/maps/SDfv0

    Co ciekawe, stał przez ponad dwa lata tak jak na SV -- a jak go odwrócili w
    drugą stronę, to po miesiącu czy dwóch spłonął i wypruli z niego flaki.

    Aha, a o postawienie FR (a w zasadzie to świateł) wnioskowali mieszkańcy
    Objazdowej a nie zadecydowali sobie tak urzędnicy (co stara się wtykać
    Marcin N).

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2014-07-09 11:46:44
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 09/07/14 11:33, Myjk wrote:
    > Następny. Co ci to da

    Może chcę wiedzieć gdzie uważać mimo braku fotoradaru.

    > Trakt Brzeski/Objazdowa.

    Ale jakie miasto? Bo Trakt Brzeski jest w Warszawie do Sulejówka, a
    Objazdowej tutaj nie ma (najbliższa pod Grodziskiem).

    --
    Alf/red/

  • 27. Data: 2014-07-09 11:51:22
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Aha, a o postawienie FR (a w zasadzie to świateł) wnioskowali mieszkańcy
    > Objazdowej a nie zadecydowali sobie tak urzędnicy (co stara się wtykać
    > Marcin N).

    I światła urzędnicy zamienili na fotoradar :-)

  • 28. Data: 2014-07-09 11:56:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Masz linka: http://goo.gl/maps/SDfv0
    >
    > Co ciekawe, stał przez ponad dwa lata tak jak na SV -- a jak go odwrócili
    > drugą stronę, to po miesiącu czy dwóch spłonął i wypruli z niego flaki.

    Odwracali go co jakis czas, jezdze tamtedy czesto to wiem.

    > Aha, a o postawienie FR (a w zasadzie to świateł) wnioskowali mieszkańcy
    > Objazdowej a nie zadecydowali sobie tak urzędnicy (co stara się wtykać
    > Marcin N).

    Jakbys wiecej tamtedy jezdzil sieroto, zwlaszcza od strony wschodniej to bys
    wiedzial, ze ten FR jest tak schowany za znakiem, ze widac go dopiero z 50m
    i niezaleznie czy obecnie jest czy go nie ma to kazdy tam zwalnia gdyz nikt
    nie jest pewny w ktorym momencie moga go znowu zamontowac, wiec przestan jak
    zwykle pierdzielic glupoty.
    Gdy jezdze do Starej Milosnej i widze, ze go nie ma a potem po godzinie
    wracam to nigdy nie jestem pewny czy go nie zastane gotowego.
    Wyjedz dalej poza te swoja Objazdowa "wioskowy glupku", ewentualnie naucz
    sie wlaczac do ruchu:
    http://goo.gl/maps/4YDhA

  • 29. Data: 2014-07-09 11:56:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 11:46:44 +0200, Alf/red/

    > Może chcę wiedzieć gdzie uważać mimo braku fotoradaru.

    Spoko. :) To miłe w sumie, bo w przyszłym roku dziecko miałem puszczać do
    szkoły tym przejściem, ale patrząc zza, w sumie względnie bezpiecznej,
    kierownicy samochodu co tam się teraz dzieje, to strach iść nawet staremu.

    Dlatego mimo wszystko jestem za stawianiem FR, nawet jeśli czasem stają w
    pozornie sennych (jak to opisał Marcin N) miejscach.

    Jest Objazdowa na poczatku Traktu. :)
    Link w drugim poście dla ścisłości.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2014-07-09 12:10:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jul 2014 11:56:38 +0200, Czesław Wiśniak

    > Odwracali go co jakis czas, jezdze tamtedy czesto to wiem.

    Tak, wiem, jesteś macho! rotfl

    --
    Pozdor Myjk