  • 1. Data: 2016-12-05 15:32:28
    Temat: Znowu DxO Optics Pro 9 Elite za darmo
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Bezterminowa licencja na 2 komputery, do użytku również komercyjnego.
    Niestety, znowu dziewiątka. Oferta ważna przez 76 dni:
    http://sharewareonsale.com/s/dxo-optics-pro-elite-sa
    le

    Piotr

  • 2. Data: 2016-12-05 23:18:57
    Temat: Re: Znowu DxO Optics Pro 9 Elite za darmo
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 15:32:28 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
    > Bezterminowa licencja na 2 komputery, do użytku również komercyjnego.
    > Niestety, znowu dziewiątka. Oferta ważna przez 76 dni:
> [...]

    Dxo instal nie jest prawidłową aplikacją systemu Windows. Super.
    Pozdrawiam Marcin

  • 3. Data: 2016-12-05 23:56:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-12-06 01:18, Starzec z Gór wrote:
    le

    > Dxo instal nie jest prawidłową aplikacją systemu Windows. Super.
    > Pozdrawiam Marcin

    Ściągnąłem, kiedy rozdawali kilka miesięcy temu, i nie miałem problemów.

  • 4. Data: 2016-12-06 15:46:22
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 23:56:41 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Ściągnąłem, kiedy rozdawali kilka miesięcy temu, i nie miałem problemów.

    No właśnie, inne programu plują mi się tak samo. Chyba czas się rozstać z WinXP.
    Pozdrawiam Marcin

  • 5. Data: 2016-12-08 11:26:09
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    I jeszcze przez niecale dwa dni Corel AfterShot 3 za darmo
    http://sharewareonsale.com/s/corel-aftershot-giveawa
    y-coupon-sale
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2016-12-17 21:58:57
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Starzec z Gór" <d...@v...pl> napisał
    w wiadomości news:a5062a52-6627-43d1-92f1-a58d125ff817@googlegrou
    ps.com...
    napisał:

    > Ściągnąłem, kiedy rozdawali kilka miesięcy temu, i nie miałem problemów.

    Kilka dni temu zainstalowałem tego DxO 9.
    Od wielu lat uzywam zupełnie darmowego FastStona i w tym DxO 9 nie
    zauważyłem niczego lepszego.
    Może faktycznie przetestowałem zbyt pobieżnie ale powiedzcie mi czy w tym
    DxO 9
    jest coś wiecej lub lepszej jakości niż w takim darmowym FastStone.
    Jeśli tak to chętnie bym sie przesiadł.
    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2016-12-18 01:16:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > tym DxO 9
    > jest coś wiecej lub lepszej jakości niż w takim darmowym FastStone.

    Czy FastStone ma tak samo efektywne odszumianie (bezpośrednio na RAW-ach)?

  • 8. Data: 2016-12-18 01:41:14
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy FastStone ma tak samo efektywne odszumianie (bezpośrednio na RAW-ach)?

    Używam FastStona 6 i on ma odszumianie na RAWach ale czy jest lepsze czy
    gorsze od DxO 9
    to jako nieprofesjonalista nie jestem w stanie stwierdzić.
    --
    Tomasz

  • 9. Data: 2016-12-18 10:38:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Używam FastStona 6 i on ma odszumianie na RAWach ale czy jest lepsze czy
    > gorsze od DxO 9
    > to jako nieprofesjonalista nie jestem w stanie stwierdzić.

    Nie trzeba być profesjonalistą, żeby wizualnie stwierdzić różnicę w
    jakości obrazu wynikowego, inaczej po co w ogóle zawracać sobie głowę
    RAW-ami :)

    Przed chwilą sprawdziłem i sądząc po wynikach FS de facto nie ma
    odszumiania na RAWach, odszumianie robi w sposób konwencjonalny, czyli
    na bitmapie po zdekodowaniu RAWa, tak jak większość "wywoływarek". Czyli
    łatwo robi się mydło z kredkami. Zaletą DxO Optics Pro w wersji Elite
    jest inny tryb, o który pytałem, kiedy odszumianie jest przeprowadzane
    przed dekodowaniem (w DxO OP nazywa się Prime). Wynik jest zdecydowanie
    lepszy: stopień odszumiania jest wyższy przy mniejszych artefaktach i
    utracie szczegółów. Z tych programów, które sprawdzałem, równie dobrze
    odszumia tylko Lightroom, ale on z jakichś powodów nie lubi RAWów z
    moich Olympusów i miesza z kolorami.

    Dla mnie to właściwie jedyny powód, dlaczego korzystam z Optics Pro, bo
    sporo rzeczy mi się w nim nie podoba. Ale oczywiście nie każdy
    potrzebuje dobrego odszumiania. Robię sporo zdjęć na wysokich
    czułościach z dużą ilością cieni, więc w moim przypadku dobre
    odszumianie jest bardzo istotne.

    Piotr

  • 10. Data: 2016-12-18 12:02:36
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]
    > dobrego odszumiania. Robię sporo zdjęć na wysokich czułościach z dużą
    > ilością cieni, więc w moim przypadku dobre odszumianie jest bardzo

    Dziękuję za profesjonalną informację.
    Zostawię sobie DxO do obróbki RAWów a do prostej obróbki JPG dalej będę
    uzywał FastStona.
    --
    Tomasz