  • 1. Data: 2012-09-25 12:01:38
    Temat: Znowu z Rosji
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Focus wjechał na urwaną trakcję trolejbusową:

    http://youtu.be/XujXWXlTDf4

  • 2. Data: 2012-09-25 12:11:18
    Temat: Re: Znowu z Rosji
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Focus wjechał na urwaną trakcję trolejbusową:
    >
    > http://youtu.be/XujXWXlTDf4

    Ruskie mają coraz lepsiejsze kamerki!

  • 3. Data: 2012-09-25 12:21:47
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-09-25 12:11, Andy Niwinski wrote:

    > "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ruskie mają coraz lepsiejsze kamerki!

    Sądząc po temu, co można zobaczyć na Youtubie, kamerka musi być w Rosji
    standardowym wyposażeniem auta...

    Piotr

  • 4. Data: 2012-09-25 18:15:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-09-25 12:11, Andy Niwinski wrote:

    >Sądząc po temu, co można zobaczyć na Youtubie, kamerka musi być w
    >Rosji standardowym wyposażeniem auta...

    Ale trakcje tez maja niezla - nie spodziewalbym sie ze potrafi tak
    zatrzymac auto ..

    J.

  • 5. Data: 2012-09-25 19:34:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 25 Sep 2012 12:01:38 +0200, Uncle Pete

    > Focus wjechał na urwaną trakcję trolejbusową:
    > http://youtu.be/XujXWXlTDf4

    Ale jak fajnie się muza zgrała z glebą!

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2012-09-26 00:00:54
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > Ale trakcje tez maja niezla - nie spodziewalbym sie ze potrafi tak
    > zatrzymac auto ..
    >
    > J.

    U nas mają taka samą.
    Drut trakcji trolejbusowej ma grubość mniej więcej palca.

  • 7. Data: 2012-09-26 00:37:08
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-09-26 00:00, michalek pisze:

    > U nas mają taka samą.
    > Drut trakcji trolejbusowej ma grubość mniej więcej palca.

    Ale tam to byla trakcja czolgowa grubosci reki ;)

    pzdr

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 8. Data: 2012-09-26 08:05:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 00:00:54 +0200, michalek napisał(a):

    > U nas mają taka samą.
    > Drut trakcji trolejbusowej ma grubość mniej więcej palca.

    Ale miedz nie jest mocna ... no dobra, 100mm2 dwie tony utrzyma ....

    J.

  • 9. Data: 2012-09-26 08:47:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-26 08:05, J.F. pisze:

    > Ale miedz nie jest mocna ... no dobra, 100mm2 dwie tony utrzyma ....
    >
    > J.

    Przewody trakcyjne składając się z dwóch materiałów. Od dołu miedź, dla
    kontaktu, od góry stal, dla wytrzymałości.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 10. Data: 2012-09-26 10:21:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-26 08:47, *WW* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Przewody trakcyjne składając się z dwóch materiałów. Od dołu miedź, dla
    > kontaktu, od góry stal, dla wytrzymałości.

    Chyba na kolei - trolejbusowe są z miedzi (a przynajmniej były w latach
    80/90). Miałem okazję oglądać taki z bliska w Lublinie. Po jakimś
    zwarciu tak się rozgrzały i wyciągnęły, że dotykały asfaltu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l