  • 1. Data: 2012-09-25 09:24:14
    Temat: Kierowco bądź przytomny
    Od: redi <r...@s...pl>

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,12547544,Zemd
    lal_w_domu__wiec____zabrali_mu_prawo_jazdy__Mozliwe.
    html

  • 2. Data: 2012-09-25 09:45:29
    Temat: Re: Kierowco bądź przytomny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 09:24, redi pisze:
    > http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,12547544,Zemd
    lal_w_domu__wiec____zabrali_mu_prawo_jazdy__Mozliwe.
    html

    Coś mam wrażenie, że dziennikarze uczynili jakiś "skrót myślowy".

  • 3. Data: 2012-09-25 09:50:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    lal_w_domu__wiec____zabrali_mu_prawo_jazdy__Mozliwe.
    html

    >Coś mam wrażenie, że dziennikarze uczynili jakiś "skrót myślowy".

    Jesli nawet - to chyba niewielki.

    W koncu jesli ktos traci przytomnosc, to jak mozemy mu pozwolic
    samochod prowadzic, wiec przepisy sa dobre :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-09-25 10:14:20
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-25 09:50, J.F pisze:

    > W koncu jesli ktos traci przytomnosc, to jak mozemy mu pozwolic samochod
    > prowadzic, wiec przepisy sa dobre :-)

    O w mordę... Mogą pójść dalej. Przy mojej migrenie jednym z objawów jest
    zaburzenie widzenia. Dla nie wtajemniczonych: przez jakąś godzinę
    postrzeganie świata mam jak po pół litrze wódki. Zabrać mi prawo jazdy
    !!! ;-)

    PS. Kiedyś zemdlałem jak mi kamień nerkowy dał w kość. Zabrać wszystkim
    z kamicą nerkową. Kto da więcej? :-)
    Zabrać wszystkim przecież potencjalnie mają guza mózgu i mogą pozabijać
    innych ludzi. Trzeba dbać o bezpieczeństwo przecież :-)

    Który debil taki pomysł wymyślił? Która to partia-koalicja miała władzę
    w 2011 roku?

  • 5. Data: 2012-09-25 10:24:06
    Od: redi <r...@s...pl>

    > Coś mam wrażenie, że dziennikarze uczynili jakiś "skrót myślowy".

    Może to i skrót myślowy... Tutaj inny popis dziennikarskiej twórczości
    lubelskiej gazety :)

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,12396084,Na_a
    l__Krasnickiej_zderzyly_sie_ze_soba_cztery_auta.html

  • 6. Data: 2012-09-25 10:43:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 09:50, J.F pisze:
> [...]
    html

    > Jesli nawet - to chyba niewielki.
    >
    > W koncu jesli ktos traci przytomnosc, to jak mozemy mu pozwolic samochod

    Wiesz, zależy od czego ta utrata przytomności.

    Co innego np. narkolepsja, a co innego narkoza w celu usunięcia wyrostka.

  • 7. Data: 2012-09-25 10:53:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Wiesz, zależy od czego ta utrata przytomności.
    >Co innego np. narkolepsja, a co innego narkoza w celu usunięcia

    Ale czytasz ze nie chodzi o tych, ktorym wywolano sztucznie, tylko o
    tych co zapadaja sami w sposob niekontrolowany ...

    J.

  • 8. Data: 2012-09-25 10:58:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >jest zaburzenie widzenia. Dla nie wtajemniczonych: przez jakąś
    >godzinę postrzeganie świata mam jak po pół litrze wódki. Zabrać mi

    Zabrac :-)

    Ale oni poszli dalej - jak was w pracy kieruja na badania okresowe, to
    uwazajcie zeby wam nie wpisali "kierowca", chocbyscie nawet czesto
    samochodem gdzies jezdzili.
    Bo wtedy kieruja na psychotechnike, i w razie nie przejscia strasza ze
    odbiora PJ :-)

    >PS. Kiedyś zemdlałem jak mi kamień nerkowy dał w kość. Zabrać
    >wszystkim z kamicą nerkową. Kto da więcej? :-)

    No ale co - jak ci kamien daje w kosc to nie wsiadasz do samochodu ?
    Czy wsiadasz i stanowisz zagrozenie ?
    Grzech kolego, grzech ciezki :-)

    >Zabrać wszystkim przecież potencjalnie mają guza mózgu i mogą
    >pozabijać innych ludzi. Trzeba dbać o bezpieczeństwo przecież :-)

    Badania co 5 lat, ale lepiej co roku :-)

    >Który debil taki pomysł wymyślił? Która to partia-koalicja miała
    >władzę w 2011 roku?

    Ta sama co samochodow w dzien nie widzi i kaze im swiatla zapalac :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-25 12:15:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, September 25, 2012, 9:50:17 AM, you wrote:

> [...]
    > W koncu jesli ktos traci przytomnosc, to jak mozemy mu pozwolic
    > samochod prowadzic, wiec przepisy sa dobre :-)

    Przytomność można stracić z setek powodów. Nie kazdy z nich jest
    powtarzalny a rzadko który ma bezpośredni wpływ na prowadzenie
    pojazdów.

    Odbieranie prawa jazdy "z automatu" po jednym omdleniu to
    nieporozumienie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-09-25 12:39:44
    Od: z <z...@u...pl>

    > Odbieranie prawa jazdy "z automatu" po jednym omdleniu to
    > nieporozumienie.

    Wężykiem. Wężykiem

    Imię i nazwisko pomysłodawcy. Który to?