  • 1. Data: 2009-12-24 16:56:08
    Temat: Zyczenia
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    Z okazji Swiat Bozego Nrodzenia Wszystkim motocyklistom zycze:
    - rowniótkiej nawierzchni
    - duzej ilosci winkli
    - zeby moto z gazu na kolo szlo
    - wyrozumialosci na drodze
    - zdrówka
    - kasy
    - plecaczków pierwego sortu:)

    no i oczywiscie wymarzonych sprzetów w nadchodzacym sezonie 2010;-)

    P.S. Jak o czyms zapomnialem to z góry przepraszam:D

    pzdr/ Dzik

  • 2. Data: 2009-12-24 23:30:58
    Temat: Re: Zyczenia
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "Dzik" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >Z okazji Swiat Bozego Nrodzenia Wszystkim motocyklistom zycze:
    /ciach.../

    ales pojechal z tym Nickiem...;/
    i to zaraz pod zyczeniami od Mamy Dzika...

    jakos dziwnie mnie sie zrobilo..w ten samotny wieczór..

    p.s.
    za zyczenia dziekujemy..
    p.s.2
    pewnie nie Wiesz o co kaman? Tamten Dziku wie...

    Pozdr.
    Tomek /bez gipsu,juz latam/
    Bialy VFRanek /nogolamacz;/

  • 3. Data: 2009-12-24 23:55:17
    Od: Kefir <a...@g...com>

    wiadomoscinews:hh06fb$p7p$1@inews.gazeta.pl...>Z okazji Swiat Bozego Nrodzenia
    Wszystkim motocyklistom zycze:

    > /ciach.../
    >
    > ales pojechal z tym Nickiem...;/
    > i to zaraz pod zyczeniami od Mamy Dzika...
    >
    > jakos dziwnie mnie sie zrobilo..w ten samotny wieczór..

    Gupek, sie nie odezwal. Pozdro, ode mnie i Gawrona.

    --
    Arto / Kef

  • 4. Data: 2009-12-25 00:24:55
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    Gupek, sie nie odezwal. Pozdro, ode mnie i Gawrona.

    A Wy co??!!!
    sami tak???
    czyzby moc truchlala czy jakos tak? ;/
    ee tam ,jest sledzik, antyradio.. tylko pod garazem przymarzlo...nie
    polatam..

  • 5. Data: 2009-12-25 15:30:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Viking"
    ee tam ,jest sledzik, antyradio.. tylko pod garazem przymarzlo...nie
    > polatam..

    Nn poludniu slonce (bylo bo juz zaszlo i +14) ale skucha...beda narty ale
    wodne

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 6. Data: 2009-12-25 16:39:01
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2009-12-24 17:56, Dzik pisze:
    > Z okazji Swiat Bozego Nrodzenia Wszystkim motocyklistom zycze:
    > - rowniótkiej nawierzchni

    "Równiótkie" to one niestety są teraz, natomiast równiutkie to jest to o
    co nam chodzi :)

    --
    duddits

  • 7. Data: 2009-12-25 18:18:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"duddits"
    "Równiótkie" to one niestety są teraz, natomiast równiutkie to jest to o
    > co nam chodzi :)

    Nie tam zebym sie czepial...ale dla drogowcuf zarowno ortografia jak i
    zdrowy rozsadek to pojecia abstrakcyjne...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze