  • 1. Data: 2009-01-13 20:22:55
    Temat: a czemuby nie lodowki?
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2009-01-13 21:14:47
    Temat: Re: a czemuby nie lodowki?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

  • 3. Data: 2009-01-13 23:59:59
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-01-13 22:14:47 +0100, Jerry1111
    <j...@w...pl.pl.wp> said:

    > DJ wrote:
    >>
    >> http://www.wiseupjournal.com/?p=747
    >>
    >> Co będzie następne?
    >
    > Daja lodowki darmo - to zle?

    A dealerzy dają za darmo prochy... też nie jest źle ;)
    A tak na poważnie - kwestią jest na ile daleko władza będzie miała
    narzędzia do inwigilacji i sterowania pojedynczym obywatelem i ogółem
    obywateli.
    Na razie obywatel się cieszy, bo to nowowczesne gadżety, i chce je
    posiadać. A ocknie się kiedy staną się narzędziem jego zniewolenia. Nie
    będzie mógł z nich zrezygnować, bo nie da się bez nich żyć, a nie
    będzie na rynku dostępnej alternatywy bez rządowego malware'u.
    Orwellowska wizja się krystalizuje...

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-01-14 00:13:45
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.wiseupjournal.com/?p=747
    >
    > Co będzie następne?

    zapytaj lobbystów :)

    e.

  • 5. Data: 2009-01-14 08:03:40
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://www.wiseupjournal.com/?p=747
    >
    > Co będzie następne?

    zaworki na paszczę :) będą się zamykać co jakiś czas, zeby obywatele nie
    wydychali za dużo CO2 ;)

    @

  • 6. Data: 2009-01-14 10:14:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@d...com> napisał w wiadomości

    > "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > zaworki na paszczę :) będą się zamykać co jakiś czas, zeby obywatele nie
    > wydychali za dużo CO2 ;)

    A metan!

    powtarzam się ;)

    Włodek

  • 7. Data: 2009-01-14 12:22:15
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    "Wielu niesolidnych obywateli wspólnoty ma dwutaryfowe liczniki i oszukują
    energetykę, bo zużywają wiecej energii w tańszej taryfie.
    Ograniczyliśmy juz godziny tańszej taryfy do godzin nocnych, a w dzień
    zmniejszyliśmy już limit do 2 godzin.
    Niestety nasze działania poszły na marne. W dalszym ciągu będziemy
    ograniczać czas trwania tańszej taryfy, ale obawiamy się, że
    niektórzy spekulanci zakupia akumulatory.
    W związku z powyższym sami będziemy decydować kiedy włączyć obywatelom
    odbiorniki.
    Poczynimy tak zgodnie z dyrektywą wspólnoty o numerze RS485/2010, która ma
    na celu ochronę dobra wszystkich bez wyjątku,
    a także zmniejszy emisję toksycznych gazów. To znaczy klient zmniejszy
    emisję gazów, a my zarobimy"
    :-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 8. Data: 2009-01-14 12:58:18
    Od: "tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > na celu ochronę dobra wszystkich bez wyjątku,
    > a także zmniejszy emisję toksycznych gazów. To znaczy klient zmniejszy

    Dobre. Historia kolem sie toczy. Nastanie taka nowoczesna odmiana "komuny" w
    ktorej dobro "wspolnoty" jest najwazniejsze. Ona, ta miedzynarodowa wspolnota
    chce naszego dobra. Musimy zatem uwazac i zaczac cos robic, aby nie dac go
    sobie zabrac.
    Pzdr.

  • 9. Data: 2009-01-14 22:43:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

> [...]
    > energetykę, bo zużywają wiecej energii w tańszej taryfie.
    > Ograniczyliśmy juz godziny tańszej taryfy do godzin nocnych, a w dzień

    Heh, trzeba budować nowe elektrownie szczytowo-pompowe to się zużycie
    energii wyrówna. Coś jak ogromny kondensator. Lub PFC. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/