  • 1. Data: 2009-01-13 14:13:54
    Temat: Re: Energooszczedny wlacznik zasilania + klaw. matrycowa
    Od: "hmj" <k...@p...of.pl>

    Jest taki układ, który został wymyślony specjalnie do tego celu, tylko nie
    wiedzieć czemu nikt z niego nie korzysta. Nazywa się LTC2950.
    hmj

  • 2. Data: 2009-01-13 21:47:32
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    hmj pisze:

    > Jest taki układ, który został wymyślony specjalnie do tego celu, tylko nie
    > wiedzieć czemu nikt z niego nie korzysta. Nazywa się LTC2950.

    Wow, jaka dumna nazwa "Push Button On/Off Controller". ;)
    Ale taki drobiażdżek kosztujący u producenta $2.59 (poniżej 100szt) to
    już chyba przesada. Cena w Polsce wyszłaby pewnie z 15 PLN i teraz już
    się nie dziwisz, że nikt nie stosuje tego LTC2950.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-01-15 22:40:18
    Od: "hmj" <k...@p...of.pl>

    No tak, tylko nie wszędzie musi być mikrokontroler, a już na pewno nie MSP.
    msp