  • 1. Data: 2013-09-02 10:25:31
    Temat: a moze by tak zablokowac feed-a z googlenews?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Google regularnie zlewa zgłoszenia (np. tego bydlaka z Egiptu od instrukcji)

    Co by powiedzieli admini polskich serwerów usenetowych na totalne
    odcięcie się od googlenews?

  • 2. Data: 2013-09-04 00:25:06
    Temat: Re: a moze by tak zablokowac feed-a z googlenews?
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    Hello,

    obawiam się, że część z nich może się nie zgodzić - całkiem sporo
    userów konsumuje usenet via serwery Google (co jak dla mnie jest
    profanacją).

    pozdrawiam,
    Krzysztof Staniorowski

    --