  • 1. Data: 2009-04-30 07:17:52
    Temat: a może jakieś opinie od userów SE C902?
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    no właśnie, może ktoś się podzieli swoimi uwagami na temat fona SE C902

  • 2. Data: 2009-04-30 08:15:02
    Temat: Re: a może jakieś opinie od userów SE C902?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 09:17:52 +0200, MOST napisał(a):

    > no właśnie, może ktoś się podzieli swoimi uwagami na temat fona SE C902

    wolno dziala, sporo wolniej od innych se ktore mama/mialem pozatym
    niewiele sie rozni od innych telefonow se. zdjecia gorsze niz w k800i,
    pseudo gps, ktory lokalizuje cie wg nadajnikow (czasami z dokladnoscia do
    3km :) )
    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-04-30 09:11:19
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik zly napisał:

> [...]
    > niewiele sie rozni od innych telefonow se. zdjecia gorsze niz w k800i,
    > pseudo gps, ktory lokalizuje cie wg nadajnikow (czasami z dokladnoscia do

    To chyba masz oprogramowanie sprzed pół roku :) Zainstaluj przez SEUSa
    R3EA038 a potem się wypowiadaj nt. prędkości. Wg. mnie K750i wolniej
    działa. Co do GPS : producent nie twierdzi,że ma on GPS,ale można
    podłączyć zewnętrzny po Bluetooth albo zestaw słuchawkowy z GPS HGE-100
    i trekbuddy bardzo ładnie działa :)

    Co do aparatu nie ma się do czego przyczepić jeśli potrafi się
    posługiwać ustawieniami

  • 4. Data: 2009-04-30 19:49:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 11:11:19 +0200, Bart napisał(a):

    > producent nie twierdzi,że ma on GPS

    U Bonda to on ma nawet lepsze rzeczy... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 5. Data: 2009-04-30 22:08:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 19:49:17 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > U Bonda to on ma nawet lepsze rzeczy... ;-)

    ja nie twierdze, ze producent twierdzi :) mowie co jest. googlemaps z
    lokalizacja do najblizszych nadajnikow
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-05-01 07:30:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 01 May 2009 00:08:00 +0200, zly napisał(a):

    > ja nie twierdze, ze producent twierdzi mowie co jest. googlemaps z
    > lokalizacja do najblizszych nadajnikow

    Wiem, wiem, mam ten gadżecik. Bardzo ładnie wykonany ale ogólna ocena
    niespecjalna.

  • 7. Data: 2009-05-02 07:51:58
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Olgierd wrote:

    > U Bonda to on ma nawet lepsze rzeczy... ;-)

    A u Bonda to nie jest 905-ka?

  • 8. Data: 2009-05-02 18:52:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 02 May 2009 09:51:58 +0200, Don Pedro napisał(a):

    > A u Bonda to nie jest 905-ka?

    Oczywiście, że nie.